SlettProfil Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Mindre baggy chinos på den nederste. Endret 20. februar 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Likte det første bildet. De to andre....not so much. Hvem bretter opp ermene på en blazer? Buksene var også for lange. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Skulle ønske min mor hadde gått til innkjøp av slike klær når jeg var i 10-års alderen, fremfor vide DC-gensere og baggy dongeribukser. 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Liker den classy amerikanske østkyststilen som blir presentert på det øverste bildet veldig godt. Det midterste var stygt. Edit. østkyststilen Endret 22. februar 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Syns det er litt vel stram bukse på han til høgre, men det ser frykteleg bra ut, nonetheless. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det midterste var supert! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nå sitter han jo med beina i kryss, så jeg tror ikke den er like tight som det kanskje ser ut til. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Skin-tight jeans! Endret 22. februar 2011 av Alliha 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Liker den classy amerikanske vestkyststilen som blir presentert på det øverste bildet veldig godt. Vestkyst? Jeg tenker mer østkysten jeg, Street Etiquette og de mørkhudedes inntog på Ivy League-skolene. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Liker den classy amerikanske vestkyststilen som blir presentert på det øverste bildet veldig godt. Vestkyst? Jeg tenker mer østkysten jeg, Street Etiquette og de mørkhudedes inntog på Ivy League-skolene. Ja, der gikk mitt mentale kompass litt i surr når jeg skulle skrive. Jeg mente østkyst selvfølgelig. Vestkysten går vel mer i lyse og fargerike klær som er preget av det eksotiske og varme klimaet i California-strøkene. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kunne nesten like gjerne ha satt inn hele Street Etiquette her, men nøyer meg med et par sko som har vært der, Florsheim x Duckie Brown: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Skulle ønske min mor hadde gått til innkjøp av slike klær når jeg var i 10-års alderen, fremfor vide DC-gensere og baggy dongeribukser. Ja, så kunne jeg sittet og lest Dostojevskij i mine fine, rene klær mens de andre ungene var ute og lekte i søla. 4 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Elsker jakken til damen på nest siste bilde. Bilde nr. 2 er også en vinner her i gården. Perfekt med den clutchen, selv om jeg tviler sterkt på at det er ekte alligatorskinn Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hadde solgt rævva mi for en lignende blazer som bilde nr 2 viser, Jørgen. Deilig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Den var fin, ja, niko. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Det siste bildet. Edit: Faen som jeg savner t-skjortene hans =( Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg er klar over at det er litt uglesett blant enkelte med crewnecks (over skjorter), men jeg har fått en greie for det nå. Synd jeg ikke eier noen crewnecks i ordentlig stoff. Klarte ikke finne noen gode bilder av det heller. To random (dog pene) bilder: Endret 23. februar 2011 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå