Bebeluv Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Synes det ser teit ut. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er ikke ordentlig kult før man ikke er sikker på om det er kult. Ikke at vi klarer å pulle sånt off. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Pics? denne i sort, orange og grå. Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ikke at vi klarer å pulle sånt off. Har egentlig vanskelig for å tro at noen klarer å pulle sånt off. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg synes det så bra ut på bildet, så det er vel én person. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg likte det. Ser for meg at det kan være kult på sommeren kombinert med shorts, oppbrettet skjorte og loafers eller noe i den duren. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Pics? denne i sort, orange og grå. Vakkert! Angående klokke"reimen": Av alle sære ting man kan finne på er vel det en av de bedre imo. Kanskje ikke for alle, men det gjør det bare bedre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg synes det så bra ut på bildet, så det er vel én person. Det er nettopp det. Det ser veldig bra ut på bildet, men så er det jo å faktisk klare å få det til selv. Ender nok opp med å se utrolig rart ut i de fleste tilfeller, men på bildet er det dødsstilig. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvis neon bestemmer seg for å prøve det må bilder legges ut! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Prøvde med et PS, mørkerødt med kremgule polkadotter, men det så ikke veldig bra ut. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ser for meg at det blir ganske fail i 999 av 1000 tilfeller. Se for deg en fyr i kassa på Rimi med sånn, haha. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det passer jo så klart ikke til alle anledninger. Siterer fkm jeg: Jeg likte det. Ser for meg at det kan være kult på sommeren kombinert med shorts, oppbrettet skjorte og loafers eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det største problemet jeg hadde (bortsett fra at fargekombinasjonen var mindre pen) var å få knyttet det ordentlig på plass, men skal undersøke litt videre. Hadde vært tøft å prøve, og absolutt ikke noe du ser hver dag. Ellers har jeg et par løse tanker om å få lagd et sånn knyttet armbånd i litt røft garn (sånn som alle lager om sommeren) som jeg kunne brukt til, men litt usikker på hvordan man skal få festet det godt nok og i tillegg ha en velfungerende låsemekanisme. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hemp, er det ikke det det kalles? Klarer ikke helt å se for meg at det hadde vært så veldig kult. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg prøvde nettopp med et hvitt lommetørkle med brune kanter i lin, og det funket bra og så ganske bra ut også.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kalles vel hemp ja. Har ikke noe liggende nå, men en som er knyttet ganske tykt med en stor diver på topp tror jeg kan bli veldig kult. Er ihvertfall det i hodet mitt. fkm (som iPoden ville rette til fin ): hvordan knyttet du det fast? Fikk ikke knyttet en fin knute, og det la seg ikke så fint rundt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 jeg knyttet bare en vanlig båtmannsknop.. Hemp er forresten harry greier. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Gi meg en klokke jeg kan bytte reimer på og knyte sånn! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du tok på undersiden da? Prøvde å knytte på hver sin side jeg, for å unngå masse stoff som la seg under, men det ble mislykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå