lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Geniaaaalt! Forresten trodde jeg det å henge slipsene gjør at krøller strekkes ut? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ja, man kan godt henge det en liten stund etter bruk, men det er ikke bra å ha det hengende over lengre tid. De fleste slips er i ganske løst vevd, i tillegg til at de er sydd sammen ganske løst, så å henge dem vil gjøre at de kan strekkes ut vertikalt etterhvert. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ser logikken. Mine slips henger nå pent i skapet, men får vel finne på en bedre løsning en gang! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kan de rulles da? Jeg ser for meg at dette også vil kunne påvirke formen etter hvert. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kan de rulles da? Jeg ser for meg at dette også vil kunne påvirke formen etter hvert. De kan legges flatt, i alle fall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ruller slipsene mine og legger de i "slipsboksen". Vet ikke helt åssen man behandler slips, men mine er i hvertfall like gode enda etter det jeg kan se. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Kan de rulles da? Jeg ser for meg at dette også vil kunne påvirke formen etter hvert. De kan legges flatt, i alle fall. Ikke alle som har en egen etasje dedikert til flatlagte slips. For de aller fleste vanlige dødelige vil det å bruke plass på å legge slips flatt være upraktisk. Da blir det enten henging eller rulling, dessverre. Edit: I googled it! http://www.neckties.com/content/articles/tiecare.html Storing Your TiesAlthough many people store ties by hanging them over a tie rack, this is not the best way to store your ties. When hung for a long period of time or beneath the weight of several or more ties, creases can develop, detracting from the appearance and function of your ties. Instead, store your ties in loose rolls by rolling each tie around your hand; this method of storing will prevent wrinkles from forming. If a tie has wrinkles in it from being worn, you can hang it for a couple of days to help the wrinkles fall out, but don’t forget to roll it up and put it away afterward! Most importantly, never store your ties with the knots still in them. Så da vet vi det. Endret 15. februar 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ruller mine og legger dem i en egen boks. Ikke så veldig vanskelig å tenke seg til selv... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tips til billig "boks"? Vet IKEA har noen oppbevaringsløsinger, men er vel sikkert ikke ikke i riktig størrelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Boksene må være 10cm*10cm eller så blir slipsene ødelagt. Sjekk IKEA, Nille osv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Lol, det er jo greit med noe som har en noenlunde passende størrelse, og da er det fullt legitimt å spørre om tips ettersom fkm har en slik boks. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Lol, det er jo greit med noe som har en noenlunde passende størrelse, og da er det fullt legitimt å spørre om tips ettersom fkm har en slik boks. Jeg rappet mine i leiligheten til tanten min etter at hun døde, så jeg vet ikke hvor de er fra De ser hvertfall sånn ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Må jo være mulig å finne en slik en! Fant denne på IKEA, men synes den var litt dyr i forhold til de andre oppbevaringproduktene for garderobeskap. Denne bruker jeg nå, men får vel la den være til skjerf i fremtiden! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 http://www.tiebox.com.au/Default.aspx http://www.amazon.com/Tie-Box-Storage-Handcrafted-Compartment/dp/B000BMVHV8 http://www.allupandon.co.uk/bosign-plastic-tie-scarf-box-wardrobe-storage.html Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tenkte egentlig på noe i Norge, men takk for linker! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 idag fikk jeg tre par med cufflinks jeg bestilte fra Gr0glmann's Retro Classy Cufflinks for ikek så lenge siden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hva med en typisk IKEA-boks og litt hvit papp? Så lenge du mestrer bruken av saks og linjal går vel det ganske bra? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 idag fikk jeg tre par med cufflinks jeg bestilte fra Gr0glmann's Retro Classy Cufflinks for ikek så lenge siden. Pics? Hva med en typisk IKEA-boks og litt hvit papp? Så lenge du mestrer bruken av saks og linjal går vel det ganske bra? Too lazy! Nei, får se hva jeg finner. Hvis ikke lager jeg bare noe av tre selv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Prøv binders eller staples eller hva det nå heter nå om dagen.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg virkelig digger dette eller om det bare ser teit ut. Drøyt er det uansett, har litt lyst til å prøve selv, men noe sier meg at det ikke vil gå med et vanlig pocket square. Endret 15. februar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå