Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, man kan godt henge det en liten stund etter bruk, men det er ikke bra å ha det hengende over lengre tid. De fleste slips er i ganske løst vevd, i tillegg til at de er sydd sammen ganske løst, så å henge dem vil gjøre at de kan strekkes ut vertikalt etterhvert.

Lenke til kommentar

Kan de rulles da? Jeg ser for meg at dette også vil kunne påvirke formen etter hvert. :hmm:

 

De kan legges flatt, i alle fall.

 

Ikke alle som har en egen etasje dedikert til flatlagte slips. ;) For de aller fleste vanlige dødelige vil det å bruke plass på å legge slips flatt være upraktisk. Da blir det enten henging eller rulling, dessverre.

 

Edit: I googled it!

 

http://www.neckties.com/content/articles/tiecare.html

 

Storing Your Ties

Although many people store ties by hanging them over a tie rack, this is not the best way to store your ties. When hung for a long period of time or beneath the weight of several or more ties, creases can develop, detracting from the appearance and function of your ties. Instead, store your ties in loose rolls by rolling each tie around your hand; this method of storing will prevent wrinkles from forming. If a tie has wrinkles in it from being worn, you can hang it for a couple of days to help the wrinkles fall out, but don’t forget to roll it up and put it away afterward! Most importantly, never store your ties with the knots still in them.

 

Så da vet vi det.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

idag fikk jeg tre par med cufflinks jeg bestilte fra Gr0glmann's Retro Classy Cufflinks for ikek så lenge siden. :love:

Pics?

 

Hva med en typisk IKEA-boks og litt hvit papp? Så lenge du mestrer bruken av saks og linjal går vel det ganske bra? :p

Too lazy! Nei, får se hva jeg finner. Hvis ikke lager jeg bare noe av tre selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...