Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Liker best den mindre grelle utgaven av Charles Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Beste bilde til Chuck. Ikke nødvendigvis det peneste, men med signature skjerfet slår det ikke feil. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Indie... Selv har jeg planer om å gå for dette: -relativt trange jeans (ikke ubertight) -kort/langermet skjorte -dressjakke -moderne briller -80's new age frisyre WIN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) edit Endret 16. januar 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Beste bilde til Chuck. Ikke nødvendigvis det peneste, men med signature skjerfet slår det ikke feil. Som å se meg en regnfull dag, minus skjerfet såklart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kom deg ned til meg! Trenger mer eyecandy på skolen =D Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Sier meg lett enig der. Blair og Chuck's stil er herlige. Alt for få med så gjennomført bra stil her til lands! Blair=herlig! Elsker klassisk stil på jenter, med sløyfer osv osv... Chuck=Way over the top 80 % av tiden. Skjønner ikke at alle er så opphengt i han. Et av gutteantrekkene fra GG jeg liker godt er faktisk skoleantrekket fra sesong 1! Beige chinos med en stilig skoleblazer til Skulle ønske vi måtte brukt skoleuniform her til lands!!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Sier meg lett enig der. Blair og Chuck's stil er herlige. Alt for få med så gjennomført bra stil her til lands! Blair=herlig! Elsker klassisk stil på jenter, med sløyfer osv osv... Chuck=Way over the top 80 % av tiden. Skjønner ikke at alle er så opphengt i han. Et av gutteantrekkene fra GG jeg liker godt er faktisk skoleantrekket fra sesong 1! Beige chinos med en stilig skoleblazer til Skulle ønske vi måtte brukt skoleuniform her til lands!!! thrice: It's always better to be overdressed than underdressed AnewZ: Underdressing is the only sin. You should never be afraid to be the best-dressed man in the room. Gutta liker å være overdressed - et ord som stammer fra å ta på seg to kjoler, hvor den ene dekker den andre. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kom deg ned til meg! Trenger mer eyecandy på skolen =D Var den ment til meg? :o thrice: It's always better to be overdressed than underdressedAnewZ: Underdressing is the only sin. You should never be afraid to be the best-dressed man in the room. Gutta liker å være overdressed - et ord som stammer fra å ta på seg to kjoler, hvor den ene dekker den andre. seff. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Var den ment til meg? :o Seff, thrice pus =D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Seff, thrice pus =D Liker det. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Kom deg ned til meg! Trenger mer eyecandy på skolen =D Trengs sårt i Trondheim også! Har ikke så mye overs til personen (Chris Brown), men stilen er ganske rå noen ganger. Røde bukser er fresht. Fikk litt snekker-assiasjoner av buksen. Og bandana funker så og si aldri. Grusomt. Endret 24. oktober 2009 av Yadii Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Trengs sårt i Trondheim også! Skal til Trondheim neste helg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Haha, du lar ikke en sjanse gå fra deg:P Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Grusomt. Kort oppsummert Beste bilde til Chuck. Ikke nødvendigvis det peneste, men med signature skjerfet slår det ikke feil. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Flott stil. Likte ikke skjerfet, men ellers topp. Endret 24. oktober 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Haha, du lar ikke en sjanse gå fra deg:P Alså, vi leker ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid skal dra fram det bildet av Chuck! Han har TRE piqueer på seg, og ALLE har popped collar FAIL! For et bra Chuck-bilde, sjekk det Yadii la ut på toppen av siden! Endret 25. oktober 2009 av fkm Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Hentet fra minmote.no Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Digga ikke veska, og tørklet i brystlomma er for stort. Noe annet pirk også, men alt i alt er det pent. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Liker ikke veska jeg heller. Litt for womanizer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå