KarmaZ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kommer noen ganske enkle(håper jeg) spørsmål vedrørende ekstern harddisk tilkoblet Playstation 3. Saken er den at når jeg kobler den til PS3'n så må jeg altså bruke "Vis alle" for å åpne den. Og når jeg har gjort det kommer det opp flere mapper enn de jeg har som viste mapper. Mapper som "$RECYCLE.NIN, Recycled, og System Volume Information" kommer opp itillegg til de mappene jeg har. Har forsøkt slettet og gjort de skjulte, uten at det fungerer. Noen som vet hvordan jeg får fjernet disse? Takk! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Det lureste er kanskje å legge til mappene som automatisk bglir gjenkjent slik at du slipper "vis alle". Er vel "Picture", "Music" og "Video" såvidt jeg husker. Endret 8. april 2009 av hardkjerne Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Altså man har tre mapper som heter "Picture", "Music" og "Video", også da er det bare til å trykke på "X"? Forstår jeg deg rett? Endret 8. april 2009 av KarmaZ Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Altså man har tre mapper som heter "Picture", "Music" og "Video", også da er det bare til å trykke på "X"? Forstår jeg deg rett? Det er rett.. mulig at det er store bokstaver som gjelder. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Ok, testet det ut nå. Og den loadet ekstremt sent, samt at hvis jeg feks. trykker på "Video" også får opp mappen; Komedie så får jeg ikke trykket videre igjen. Må jeg altså ha filene direkte under "Video", for at det skal fungere :S Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er desverre ikke mulig med flere mappenivåer. Anbefaler deg å sjekke ut PS3 Media Senter om du har tingene liggende på en datamaskin og denne er koblet opp i nettverk med PS3'en. Genialt program som gjør det mye enklere å bruke PS3 som medieavspiller. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 PS3 er egentlig ganske ubrukelig som mediesenter med mindre den streamer fra en PC. Hadde igrunnen håpt senere oppdateringer skulle ordne opp i dette her, men nå er det like før jeg dropper hele ideen og investerer i en WD TV isteden. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ikke gi opp før du har prøvd PS3 Media Server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå