LMH Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Heihå! Eg har ein HP Pavillion HDX 9050EO med Vista Home Premium SP 1, skjermkortet som sit i denne maskina er eit ATI Mobility Radeon HD 2600 XT. Her om dagen ville eg oppdatere driverane mine for å prøve å få til Warcaft 2 Battle.net Edition, men driverane ville ikkje la seg installere. På det tidspunktet trur eg at eg hadde ein modda catalyst installert og eg prøvde å installere den nyaste driveren frå HP sine support sider då dette hjalp meg med å få til Starcraft ein gong i tida. Som sagt nekta dette å la seg gjere, eg fekk berre opp ei feilmelding under installasjonen der det sto "Driverinstallering: Finner ikke INF-filen.". Eg prøvde også å installere alle nyaste catalyst som eg modda med mobility modder, der fikk eg opp ei anna feilmelding som eg ikkje hugsar heilt, men det var noko med "feil i installasjonspakken". I tillegg viser det seg at CCC ikkje vil starte. Når eg prøver å starte det jobbar pcen littegann, men det skjer ingenting. På task managaren startar CCC.exe og MOM.exe opp, men dei forsvinn igjen etter kort tid. Det aller siste eg gjorde no var å slette alt som har med ATI å gjere i "programmer og funksjoner". Deretter leita eg opp alle filer eg fann som hadde noko med ATI å gjere, og sletta dei. Så starta eg opp maskina i sikkerhetsmodus og sletta alle filer som eg ikkje fill tillatelse til å slette før. Deretter brukte eg Driver Sweeper for å renske ut restane av driveren og RegCleaner for å gjere det samme i registeret før eg starta opp maskina som vanleg igjen. Windows prøvde då å installere ein driver, men fekk det ikkje til. Eg prøvde då å installere driveren som eg lasta ned frå HP sine supportsider, alt gjekk fint helt til sjølve driveren skulle installerast, då dukka det på nytt opp: "Driverinstallering: Finner ikkje INF-filen.". Eg gjekk så inn på enhetsbehandling, på skjermkortet sto det enkelt og greit: "Denne enheten kan ikke starte (kode 10)." Eg gjenoppretta så driveren med HP sin systemgjenoppretting og det fungerar greit, men eg kan ikkje installere nye drivarar etter desse og eg kan heller ikkje spele Warcraft 2, som strengt tatt er det viktigaste. Har nokon idear? Heilt elemetære ting eg ikkje har tenkt på? Eg har slått av nokre tenester i windows, kan dette bety noko? Etter litt googling såg eg ein som hadde eit liknande problem, det viste seg at WMI, utan at eg veit kva det er, ikkje virka skikkeleg, kan eg fikse det på nokon måte? Ellers reknar eg med at ein fullstendig systemigjennoppretting til fabrikkinstillingane fiksar det meste, men eg er ikkje så gira på det akkurat no. Sjølv om pcen kanskje hadde hatt godt av det, tross alt eit og eit halvt år sidan eg fekk maskineriet. No håpar eg berre at nokon tar seg tid til å svare sjølv om det er ferie Lenke til kommentar
mago Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hadde lignede tull ved bruk av ATI sin driver install Så eg brukte XP sin installer, så da gikk det. Når du bruker ati sin installer, så legger den filene i en mellomlagrings mappe denne varierer litt allt etter driver og OS C:\ATI\SUPPORT\9-2_xp32_dd_75974\XP_INF\CX_75974.inf Du kan prøve å gå inn i denne mappa og høyreklikke på CX_75974.inf fila velg så installer. Du kan da prøve på nytt ati installer eller henvise til denne filen hvis installer ikke finner info filen. Får du ikke det til. så virker følgende metode helt sikkert. Du kan bruke Enhetsbehandling til å vise en liste over maskinvareenheter installert på datamaskinen, og angi egenskaper for hver enhet. Under Enhetsbehandling velger du skjermkort, (høyreklikk på gul ? eller Radeon HD 2600 XT) også velger du oppdater driver, Også velger du "Nei, ikke denne gangen" i neste vindu Så velger di installer fra en bestemt plasering Så velger du Bla gjennom i neste vindu Også blar du deg gjennom til C:\ATI\SUPPORT\9-2_xp32_dd_75974\XP_INF mappa (i mitt tilfelle) så er det bare å starte installasjonen. selv bruker jeg ikke ccc control panel jeg bruker ati tray tool i stedet. for at ccc skal virke så må NET Framework vere installert Du kan sjekke om WMI Performance Adapter er aktivert FØR du prøver ati installer Inneholder informasjon om ytelsesbibliotek fra WMI HiPerf-leverandører. Det kan hende ati installer finner lettere install info fila når WMI er aktivert Høyreklikk på min datamaskin og velg behandle/tjenester og progammer/tjenester sett så WMI til å starte automatisk start manuelt (hvis av) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå