Gå til innhold

Klær som passer tynne folk


Anbefalte innlegg

Mitt råd til deg er å styre unna trange klær og gå litt mot street/urban stil. Slike type klær er lett å finne på nettet og i din lokale by regner jeg med.

 

Når det kommer til passform er dette et problem mange har. Jeg tipper når du har på deg t-skjorte ser man beinstrukturen fra skuldra dine og armene tynne. Dette er et problem som lett kan fikses, med litt tid. Mitt beste tips til deg, selv om det kan være litt vanskelig er å starte å trene styrke. Du burde starte å "bulke". Få litt fett på kroppen din, som du ettehvert kan omdanne til muskler så du blir mer fyldig slik at klæra dine passer bedre.

For det første, trange klær ser bedre ut etter min mening.

Trening er viktig for å få en god kropp ja. Slet selv med å få ordentlig rumpe-lår, da var knebøy og et høyt proteininntak viktig.

For det andre, så kan ikke fett omdannes til muskler. Høres ikke ut som du har peiling i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Street/skate-stil har aldri vært noe for meg, skal jeg være helt ærlig. Er ikke typen rett og slett. Det eneste er at jeg liker t-skjorter med fancy motiv (f.eks. designbyhumans.com).

Angående trening så skulle jeg gjerne trent, men slikt koster jo. Dessuten er jeg snart i gang med flytting, så det er ikke no poeng i å binde meg et halvt år ennå.

Jeg er spinkel og er stolt av det (selv om det har gitt meg pes og kommentarer), så jeg har ingenting imot å vise det, men vil gjerne gjøre det litt ordentlig.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...