Gå til innhold

Klær som passer tynne folk


Anbefalte innlegg

Tipper det ikke bare er meg er tynn og synes det kan være litt vanskelig og finne klær som passer godt. Bukser er enten for lange, eller brede og finner aldri en god passform. T-skjorter sitter heller sjeldent godt på også.

Noen tips til meg (oss) som er tynne?

Vil gjerne se bra ut i klær, selv om jeg bare veier 50kg (okey, 47kg) og rekker 173 cm over bakken.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig veldig lett å finne, du må bare vite hva du leter etter ;)

Slim-fit er nøkkelordet her.

 

Ta deg turen på foreksempel S&S og be om litt hjelp, da viser de deg hvilke merker som passer deg :)

 

Ang tskjorter så syns ihvertfall jeg at Fillipa K sine er utrolig fine, bra passform og fin kvalitet.

 

Når det gjelder bukser burde du kanskje sjekke ut merker som Acne og cheap monday.

Har ikke noe erfaring med Cheap, men acne har ihvertfall bra kvalitet.

 

Lykke til :)

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Takker og bukker! Har sett at Fillipa K har blitt nevnt en del ganger her og der, så har vurdert å sjekke det ut.

Har nettopp kjøpt en mørk jeans fra Solid (godt eller dårlig likt egentlig?) som passet veldig bra, så jeg tenkte jeg skulle prøve å finne en polo og t-skjorte som passer, men er ikke helt velvillig til å ikke betale dyrt for ting som ikke henger bra på meg.

Edit: Hva er S&S? Fant ikke noe matnyttig på Google.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Slimfit... Jeg bruker veldig mye slimfit skjorter, bukser osv. Acne Jeans passer meg hvertfall perfekt, bedre passform på buksene finner jeg ikke. Ser du har kjøpt en bukse fra Solid, har selv prøvd noe derfra, men passformen var helt elendig og de fleste buksene ser litt harry ut.

Lenke til kommentar

Encore fra Carlings har utrolig bra snitt på skjortene sine! Jeg er litt svai i ryggen pluss at jeg er tynn, så det er vanskelig å finne skjorter som ikke blir posete bak på ryggen.. Men det ble det ikke de to skjortene jeg kjøpte på Carlings her for en tid tilbake :) Utrolig godt kjøp!

Lenke til kommentar

Slim fit, definitivt. Også må du prøve alle klærne og se på deg selv nøye, for jeg har opplevd at selvom det heter slim så er det ikke sikkert det er så slim, det kommer veldig an på merket osv. :)

 

Levis har en del slim jeans, slim 511 modellen passer fint på meg og jeg er også temmelig lang og tynn.

 

Forresten kan det være lurt, hvis du som jeg, har litt lengre ben enn overkropp å kjøpe litt lange tshorte, men bare litt, og kjøpe bukser, såkalte low-waist jeans, altså med lavt liv, disse er IKKE saggebukser, men det er klart at bukserumpen henger noe (IKKE mye). Hvis du får til dette, altså en combo av low waist jeans og tshirts/gensere med lang og slank passform så skal det ikke være noe problem at du veier 50kg og er 1,70 :)))

Lenke til kommentar

Har aldri påstått =P

Det var et enkelt og greit spørsmål, som jeg også fikk noen gode svar på. Har ikke mye peiling på klær fra noen hyller over H&M og J&J (som jeg handler alt for mye på ettersom økonomien er dårlig). Har bare kommet til et punkt hvor jeg så meg litt lei på at det er så lite som sitter bra. Og siden jeg ikke er den eneste som er tynn her i verden regnet jeg med at noen hadde visste svaret på spørsmålet mitt og kunne gi meg noen råd!

Slim-fit er for øvrig skrevet bak øret.

(er forøvrig en han hvis du lurte)

Lenke til kommentar
Tipper det ikke bare er meg er tynn og synes det kan være litt vanskelig og finne klær som passer godt. Bukser er enten for lange, eller brede og finner aldri en god passform. T-skjorter sitter heller sjeldent godt på også.

Noen tips til meg (oss) som er tynne?

Vil gjerne se bra ut i klær, selv om jeg bare veier 50kg (okey, 47kg) og rekker 173 cm over bakken.

 

 

Mitt råd til deg er å styre unna trange klær og gå litt mot street/urban stil. Slike type klær er lett å finne på nettet og i din lokale by regner jeg med.

 

Når det kommer til passform er dette et problem mange har. Jeg tipper når du har på deg t-skjorte ser man beinstrukturen fra skuldra dine og armene tynne. Dette er et problem som lett kan fikses, med litt tid. Mitt beste tips til deg, selv om det kan være litt vanskelig er å starte å trene styrke. Du burde starte å "bulke". Få litt fett på kroppen din, som du ettehvert kan omdanne til muskler så du blir mer fyldig slik at klæra dine passer bedre.

 

Dra innom treingsforum.no eller liknende sider og sett deg inn i deres forum. Lær deg hva begrepet "bulking" betyr og sett igang. Etter du har drevet med "Bulking" en periode vil du ha gått opp i fett og fått en litt mer "fyldig" kropp. Deretter kan du starte med å "deffe" litt hvis du vil få frem muskler.

 

Tror dette er det beste du kan gjøre, og er mitt beste tips. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...