- mOtz^ - Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei Glemte helt å brukte det vedlagte avinnstalerings-programmet, og la som vanlig hele cs4 mappa i papirkurven. Nå vil jeg innstalere det igjen, men får en feilmelding om VersionTracker.framework, når jeg åpner programmet. Jeg har prøvd cs4 clean script uten hell. Noen andre måter å kunne avinnstallere på, og være sikker på at alt er avinnstalert på riktig måte? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvis du bare har lagt mappen i papirkurver regner jeg med at den fortsatt står som innstallert i Windows hvis du bruker det. Hvis du bruker Windows kan du gå inn på kontrollpanelet og programmer for å fjærne det der. Blir nesten det samme som å bruke avinstallasjonsprogrammet fra Adobe. Hvis du feks bruker Mac har jeg ingen aning. Er ikke kjent med det. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Er snakk om mac ... Lenke til kommentar
picatta Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 CS4 legger seg i mange mapper forskjellige steder, så du må slette disse. Husker ikke hvordan en gjør det, så søk etter det på google... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå