John Keats Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Må si den frister litt. Får en tittel du ikke ser mange andre med.. Insane in the Membrane Raise your reputation with the areas listed below. Criteria Honored with Bloodsail Buccaneers (Honored) Exalted with Everlook (Exalted) Exalted with Ratchet (Exalted) Exalted with Ravenholdt (Exalted) Exalted with Booty Bay (Exalted) Exalted with Gadgetzan (Exalted) Exalted with Darkmoon Faire (Exalted) Exalted with Shen'dralar (Exalted) Noen her som har planer om å gjøre den by any chance? Endret 8. april 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Anser meg selv som en repwhore, men dette her gidder jeg bare ikke. Blir for trasig! Sikkert gøy med tittelen, men det kommer nye sånne uansett. (edit: oi, det hørtes veldig negativt ut \o/) Endret 8. april 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Ei jente i guilden som er totalt achivement-hore holder på med denne nå. Hun får god hjelp fra flere i guilden, da dette er noe som tar laaaang tid. Men du får tittelen "The Insane", noe som kommer til å være svært sjeldent. Endret 10. april 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ei jente i guilden som er totalt achivement-hore holder på med denne nå. Hun får god hjelp fra flere i guilden, da dette er noe som tar laaaang tid. Men du får tittelen "The Insane", noe som kommer til å være svært sjeldent. tror jeg dropper den her altså Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Denne tittelen kommer nok til å bli rare ja, og det i heletatt bli exatled med darkmoon faire er jo akkurat ikke noe lett jobb. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er vel heller Exalted med Steamwheedle Cartel og Honored med Bloodsail Buccaneers som er det verste her såvidt jeg har skjønt. Ravencrest-grinding gjør man lett i LBRS på en 7-8 timer hvis man skjønner hva man skal gjøre. Darkmoon Faire blir vel muligens dyrt, men hvis man er ute etter denne tittelen i første omgang er det tvilsomt at det er pengene det står på. Shen'dralar gjør man vel mens man grinder tilbake Steamwheedle Cartel reputation etter å ha gjort seg Hated med dem. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har aldri hadt noe trang til å farme meg til noe tittel, mye repetivt kjedelig slit for et par ord. Nei, er andre ting jeg heller vil gjøre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Usj, jeg får grøsninger bare av å se på det Reputation er ikke akkurat noe jeg er veldig glad i å jobbe masse for å få, hehe.. kanskje når jeg har litt mindre igjen ingame så blir det mer aktuelt :!: EDIT: Men ja - det er kult med sånne sjeldne titler, du vet folk har jobbet for dem. Endret 11. april 2009 av Juliess Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Denne tittelen kommer nok til å bli rare ja, og det i heletatt bli exatled med darkmoon faire er jo akkurat ikke noe lett jobb. Folk på serveren vår betaler for å levere inn andres deck. :!: Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg driver på med den, er bare gøy det Steamwheedle og Shendralar går fort, det er bare et spørsmål om DM runs. Det som er, er at jeg må levle en rogue for å ta Ravenholdt, og så kan den være scribe for Darkmoon Faire kort. Kommer til å ta tid, menmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg tenkte å ta denne, men ser ikke direkte frem til Darkmoon Fair og Ravenholdt Eller Shen'dralar Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som ville ha tittel asap hvertfall, Beelsebub. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Han har vel vært exalted med dem en god stund allerede. Endret 15. april 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har hørt om Beelsebub, men det står da visserlig 0 på alle achievments der. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Beelsebub har vel holdt på en stund, han har vel vært exalted med det meste siden tidenes morgen. Achievment whore vil jeg kalle han, fatter ikke hvor han får tiden fra :O men flink er han i hvertfall. så han på et forum rett etter 3.0 ble lansert, tror han allerede da hadde 40 exalted reps, men Wintersaber Trainers.. tror jeg ble honored før jeg freaka ut. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Er en paladin og en hunter som ligger forran Beelsebub på achievments. Skal vi see gooooogle. Zoltan er vel paladinen. (armory er nede her) Endret 16. april 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Her er en kar som har den: http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...amp;n=Debriatus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Han har brukt tid på å farme reputation! :O Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvilken tab finner du denne achiv, for jeg finner den ikke :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå