Gå til innhold

Insane in the Membrane


Anbefalte innlegg

Må si den frister litt. Får en tittel du ikke ser mange andre med..

 

 

Insane in the Membrane

 

Raise your reputation with the areas listed below.

Criteria Honored with Bloodsail Buccaneers (Honored)

Exalted with Everlook (Exalted)

Exalted with Ratchet (Exalted)

Exalted with Ravenholdt (Exalted)

Exalted with Booty Bay (Exalted)

Exalted with Gadgetzan (Exalted)

Exalted with Darkmoon Faire (Exalted)

Exalted with Shen'dralar (Exalted)

 

Noen her som har planer om å gjøre den by any chance?

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel heller Exalted med Steamwheedle Cartel og Honored med Bloodsail Buccaneers som er det verste her såvidt jeg har skjønt. Ravencrest-grinding gjør man lett i LBRS på en 7-8 timer hvis man skjønner hva man skal gjøre. Darkmoon Faire blir vel muligens dyrt, men hvis man er ute etter denne tittelen i første omgang er det tvilsomt at det er pengene det står på. Shen'dralar gjør man vel mens man grinder tilbake Steamwheedle Cartel reputation etter å ha gjort seg Hated med dem.

Lenke til kommentar

Usj, jeg får grøsninger bare av å se på det :p Reputation er ikke akkurat noe jeg er veldig glad i å jobbe masse for å få, hehe.. kanskje når jeg har litt mindre igjen ingame så blir det mer aktuelt :!:

 

EDIT: Men ja - det er kult med sånne sjeldne titler, du vet folk har jobbet for dem.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Beelsebub har vel holdt på en stund, han har vel vært exalted med det meste siden tidenes morgen. Achievment whore vil jeg kalle han, fatter ikke hvor han får tiden fra :O

 

men flink er han i hvertfall. så han på et forum rett etter 3.0 ble lansert, tror han allerede da hadde 40 exalted reps, men Wintersaber Trainers.. tror jeg ble honored før jeg freaka ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...