verwooks Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Klart det er sikkert en drøss av patcher å laste ned, hvor mye veier disse ? Men når disse er nede, åssen er spilling med en ISDN linje ? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Tror det er ca. 100 mb du må nedlaste for å patche opp AO. Isdn funker helt greit på AO sist jeg sjekket :wink: Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Spiller Anarchy Online med single ISDN, jeg. Går helt fint 100mb i patcher? Hm...mulig det. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Cirka tusen. Ikke si at jeg må laste ned en giga med patch ? .. haha Lenke til kommentar
assagab Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Tror ikke du må laste ned så mye, så vidt jeg husker er ikke spillet du kjøper i butikken/laster ned versjon 1. Så du må ihvertfall ikke laste ned alle patchene bare de nyeste Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Klart det er sikkert en drøss av patcher å laste ned, hvor mye veier disse ? Cirka tusen. Tusen gram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå