.eXeppI# Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som vet om Pcen min klarer å kjøre AOC med bra oppløsning hvis jeg skaffer meg det skjermkortet? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Må nok ha mer informasjon om resten av maskinen enn det. Skjermkortet fungerer nok helt greit i seg selv men må vite litt om hva slags ram og hvor mye ram du har og hva slags prosessor du har. Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Må nok ha mer informasjon om resten av maskinen enn det. Skjermkortet fungerer nok helt greit i seg selv men må vite litt om hva slags ram og hvor mye ram du har og hva slags prosessor du har. Prossesor: AMd Athlon 64 processor 4000+ 2.60 GHz RAM: 2GB Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Anbefaler deg og kjøpe 2gb ekstra med ram. Koster jo ingenting nå til dags uansett. Vil få mere "Smooth" opplevelse, og AoC vil ikke "hakke" for å loade textures osv Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Anbefaler deg og kjøpe 2gb ekstra med ram. Koster jo ingenting nå til dags uansett. Vil få mere "Smooth" opplevelse, og AoC vil ikke "hakke" for å loade textures osv Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå