Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til å roe nerver?

Cazzo Grande

Anbefalte innlegg

Hei.

Fant ingen lignende tråd så jeg poster her i håp om at det er riktig.

Jeg skal ha et stort show på The Gathering nå til lørdag, forran 5-6000 mennesker. Jeg er nervøs allerede nå, og jeg kommer sannsynligvis til å være vanvittig nervøs når jeg skal holde på. For nervøs. Noen tips til å roe nerver som er lovlig?

Og jeg hørte at man kunne ha sex før, men det har jeg ikke mulighet til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du leter litt så finner du nok noe om pusteøvelser. Løser ikke alt, men hjelper en hel del. Og hold deg unna kaffe. Om du røyker e.l. så gjør deg ferdig litt i forkant så du ikke har fersk nikotin i munnen.

PS: Kjemikalier har en tendens til å slå tilbake ;)

Lenke til kommentar
Om du leter litt så finner du nok noe om pusteøvelser. Løser ikke alt, men hjelper en hel del. Og hold deg unna kaffe. Om du røyker e.l. så gjør deg ferdig litt i forkant så du ikke har fersk nikotin i munnen.

PS: Kjemikalier har en tendens til å slå tilbake ;)

Takk :) Men skjønte ikke helt nikotin delen, nikotin sjokk er jo litt beroligende da? :ermm:
Lenke til kommentar

Halv pakke med røyk og en flaske med vann som du tar med på scenen. Hør på forhånd om du kansje kan røyke på scenen òg? Funka fjell for meg på UKM. Leste en novelle jeg hadde skrevet for fullstappet sal, så jeg trakk med meg pipen og pattet rolig mens jeg leste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
få en resept på valium av legen din.

Et tips jeg kan anbefale deg trådstarter, er å puste dypt og rolig, flere ganger. Få litt kald frisk luft, drikk rikelig med vann.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...