Cazzo Grande Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei. Fant ingen lignende tråd så jeg poster her i håp om at det er riktig. Jeg skal ha et stort show på The Gathering nå til lørdag, forran 5-6000 mennesker. Jeg er nervøs allerede nå, og jeg kommer sannsynligvis til å være vanvittig nervøs når jeg skal holde på. For nervøs. Noen tips til å roe nerver som er lovlig? Og jeg hørte at man kunne ha sex før, men det har jeg ikke mulighet til. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Om du leter litt så finner du nok noe om pusteøvelser. Løser ikke alt, men hjelper en hel del. Og hold deg unna kaffe. Om du røyker e.l. så gjør deg ferdig litt i forkant så du ikke har fersk nikotin i munnen. PS: Kjemikalier har en tendens til å slå tilbake Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Om du leter litt så finner du nok noe om pusteøvelser. Løser ikke alt, men hjelper en hel del. Og hold deg unna kaffe. Om du røyker e.l. så gjør deg ferdig litt i forkant så du ikke har fersk nikotin i munnen.PS: Kjemikalier har en tendens til å slå tilbake Takk Men skjønte ikke helt nikotin delen, nikotin sjokk er jo litt beroligende da? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 - Pust inn nesen og ut munnen. - 2 raske glass rødvin - Benzodiazepiner utskrevet av lege - Bare bestemme seg for å gjøre det selv om man er nervøs. - Bønn/meditasjon Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nikotin gjør deg unødvendig tørr i munnen. Du skal vel skravle en del? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Halv pakke med røyk og en flaske med vann som du tar med på scenen. Hør på forhånd om du kansje kan røyke på scenen òg? Funka fjell for meg på UKM. Leste en novelle jeg hadde skrevet for fullstappet sal, så jeg trakk med meg pipen og pattet rolig mens jeg leste. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Nikotin gjør deg unødvendig tørr i munnen. Du skal vel skravle en del?Nei jeg skal ha trikse show med Mats fra norske talenter. Så jeg kommer til å holde kjeft. Takk for tips! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 få en resept på valium av legen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) få en resept på valium av legen din. Et tips jeg kan anbefale deg trådstarter, er å puste dypt og rolig, flere ganger. Få litt kald frisk luft, drikk rikelig med vann. Endret 10. april 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
o0 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Alkohol. Jeg snakker ikke om å drikke seg drita men noen shots gjør at man blir litt mer "smooth" Men er vel ikke tingen om du skal sjonglere eller noe da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå