Horrorbyte Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg tok meg en liten tur mer eller mindre til fjells i dag, og tok naturligvis kameraet med meg. Roen har senket seg over fjorden, og jeg ventet(!!) på den båten så det ikke skulle bli for tomt. Kom gjerne med kritikk på utsnittet, for det var egentlig det jeg slet mest med. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Ble litt skjevt og så skulle jeg så gjerne sett de fjellene i bakgrunnen der Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 8. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Ja, sånn går det av og til uten stativ. Jeg ville også ha med mer av fjellene, men jeg fant ut at jeg mistet litt av stemningen fordi huset og alt rundt ble så "langt borte". Det var da altså derfor jeg slet med utsnittet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Det er mulig at du kunne valgt motsatt og kuttet mer av fjellene. Tom Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Kanskje prøvd å snudd kamera på høykant, da ville du kanskje fått med både fjell og hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå