fiskum Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei! Har snekret sammen et forslag til ny gaming-pc. Har etter hvert tenkt å slenge på et skjermkort til, men foreløpig blir det bare et. Noen som har forslag til utbytting av komponenter? Eventuelt kommentarer til nåværende oppsett? Handlevogn På forhånd takk! -fiskum- Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Virker som en god Gaming-PC dette her! Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Ja, koster å være kar da Det jeg lurer mest på er minnet? Er det noe minne som er bedre i ca samme prisklasse? Føler det å bruke så mye mer penger på minne er å kaste pengene ut vinduet... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) ville tatt en vertex til for raid0 da 30gb forsvinner ganske fort. byttet nylig til 2x30gb raid0 selv og med bare en disk ville nok den vært full før jeg engang starta på installere spillene. hvordan 1200 er i plass vet ikke jeg, men 900 var det virkelig på håret og bøye litt til for langt skjermkort så diskene bak. Endret 8. april 2009 av cruzader Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ser meget bra ut! Ville kanskje satset på 295. P6T Deluxe V2 Hvilken oppløsning og hvilke spill? Lenke til kommentar
juliant Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det jeg lurer mest på er minnet? Er det noe minne som er bedre i ca samme prisklasse? Det minnet der har jeg tenkt til å kjøpe også. overclockersclub.com/reviews/ocz_pc312800_platinum/6.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå