Rewws Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Hei Jeg har hatt Vista ganske lenge, men jeg har nå gått over til 64-bit versjon og merker en del plager som f.eks tok det en stund før jeg skjønte at jeg ikke kunne installere Vista med 4gig RAM stående i maskinen. Etter at jeg fikk installert Vista så fikk jeg problemer med forskjellige ting som f.eks windows oppdateringer, mediaplayer, problemer med en del drivere, problemer med og sette inn de to siste minnebrikkene igjen, når jeg gjør det så får jeg en haug av feilmeldinger og alle startup tray programmer som starter sammen med windows klarer ikke og starte, men å kjøre ting i fullscreen er mitt værste problem fordi jeg bruker PC'n til en del ting som krever fullscreen f.eks. Presentasjoner, filmvisning, spill, youtube visninger osv. Jeg vet ikke om dette er noe normalt problem, men da jeg installerte Vista 64-bit til og begynne med var det helt horribelt, nå har jeg klart og overstyre eller finne reserve løsninger til ting som ikke fungerer/fungerte og klarer meg fint til det mest viktige, men det er litt synd og ikke kunne kjøre 50% av de spillene vil og fullscreenmode fra browser samt se mine egne powerpoint presentasjoner før jeg må vise de frem. (Jeg har forresten merket andre problemer med vista når det gjelder programmer i forbindelse med explorer.exe, (taskbar ikke IE) særlig tray icons bla.a limewire som gav PC'n masse blåskjermer når den sto idle for lenge osv.) Takker på forhånd for svar. Mvh Rewws Endret 8. april 2009 av Rewws Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Babombi-bump byggmakker. Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg fant løsning på problemet selv, kan gjerne slette denne tråden. *points at moderators* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kan du poste løsningen her, så flere kan få bruk for den senere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå