Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Var en tur ute i gråværet i dag. Selv om det ikke var optimalt fotovær så tok jeg selvsagt med kameraet. Kom over denne lille saken som lå ensom og forlatt helt for seg selv og bare tagg om å bli tatt bilde av. Svakt etterarbeidet. Justert litt på kontrast og lys bl.a. Let the slaughter begin! Edit: Tatt med Nikon D80 og kitobjektiv (18-135mm) Endret 8. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg likte det Litt trist, liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Takk for tilbakemeldingene. Er det noe jeg burde gjort annerledes? Lenke til kommentar
Taters Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Det var stilig. Det jeg ville gjort anderledes er å fjerne de stråbitene som går på tvers rundt på bildet.. synes de forstyrrer. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Det blir ikke akkurat lett å gjøre slik at det ser ekte ut da... Tror jeg... Blir bare blurry... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg liker bildet. Jeg ser det litt ironisk mtp teksten og det at den ligger sånn og slenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Det blir ikke akkurat lett å gjøre slik at det ser ekte ut da... Tror jeg... Blir bare blurry... Kan evt. bruke clone-tool i PS, men jeg liker det sånn det er egentlig. Kan jo hende jeg gidder å prøve for å se hvordan det blir. Jeg liker bildet. Jeg ser det litt ironisk mtp teksten og det at den ligger sånn og slenger. Takk, tenkte det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå