BakerHansen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 For en stund tilbake tordna det og lyna det noe voldsomt utenfor blokka mi. Jeg tenkte ikke noe særlig over det før dagen etterpå da det var umulig å få kobla til internett. Jeg tok en titt inn i kabinettet og det eneste jeg klarte å observere med mine dataferdigheter var at det lyset som vanligvis lyser grønt bak i pc'en nå lyste rødt. Eneste feilmeldinga jeg har sett er at det ikke er koblet noen internettledning inn i pcen, selv om den står i. Sitter nå på TG med en skolelaptop, trenger sårt hjelp. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er ikke uvanlig at det er nettverkskortet som går ved lynnedslag. Det samme har hendt meg. Eneste mulighet da er nok å skaffe et PCI-nettverkskort. Koster sikkert ikke mer enn 100kr. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg fikk fortalt at nettverkskortet mitt sitter fast i/på hovedkortet i pcen min, og det er der problemet ligger virker det som. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg fikk fortalt at nettverkskortet mitt sitter fast i/på hovedkortet i pcen min, og det er der problemet ligger virker det som. Går ann å kjøpe et eksternt . Koster ikke all verden, mye billigere enn et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 fikk selv nedslag i nærheten et par år tilbake og da røk bare nettverkskortet i hovedkortet, satte i et pci kort og hadde ikke noen andre problemer med pcn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå