Gå til innhold

Vert og lvl deatkight / geare?

Anbefalte innlegg

Som de fleste sikkert har testet / lest, blir DKs nermest ubrukelige i neste patch, jeg har to lvl 74 dks og lvlet for øyeblikket den ene, og satt som mål att hardcore lvl til 80 løpet av ferien. men så fortalte en full t7,5 dk i guilden min att han nå sluttet som dk og neste patch nerfs som grunn. Lurer på om det er noen andre der ute som har noen meninger om dette. Ellers tar jeg de 4000 gullene dken min har og sender det til mainen min.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som de fleste sikkert har testet / lest, blir DKs nermest ubrukelige i neste patch, jeg har to lvl 74 dks og lvlet for øyeblikket den ene, og satt som mål att hardcore lvl til 80 løpet av ferien. men så fortalte en full t7,5 dk i guilden min att han nå sluttet som dk og neste patch nerfs som grunn. Lurer på om det er noen andre der ute som har noen meninger om dette. Ellers tar jeg de 4000 gullene dken min har og sender det til mainen min.

Takk for svar.

Vel, regner med du har sjekket/testet hva det eventuellt er som gjør at Death Knight blir "ubrukelig" etter neste patch?

Skjønner ikke helt hva det skal være som gjør at DK blir ubrukelig..

Lenke til kommentar

Jeg begynte nettopp å spille dk, synes det var på høy tide å prøve den nye classen å gå igjennom startområdet. Kunne ikke falt meg inn å slutte og spille dk bare fordi den får en nerf i neste patch, har møtt så utallig mange som gir opp så fort classen deres får en nerf. Jeg synes det er litt dumt. Kanskje de blir færre dk's der ute? Hipp hurra :D

Lenke til kommentar
*Facepalm*

hm, nei ble tom for ord her..at vi skal bli halvert i dps tror jeg ikke noe på, må ha specca feil etter patchen eller rota det til skikkelig med rotations eller vært heeelt forskjellige buffs på før og etter den dpsen ble testa..

Lenke til kommentar
f.eks. den beste melee dpsen i guilden (t7,5 dk) testet dpsen hans på ptr. dps han var på 1,8k når den normalt var 3k i 5 man :S

forklarer jo litt

Han testet dps-en sin i en 5 manns gruppe? Svært seriøs testing da... :p

Lenke til kommentar

Kompissen din må jo være ekstremt "god" til å spille. 3k i fullt t7,5 er crap dps tbh. Enten så har han helt feil specc, feil rotasjon, eller rent ut suger. Og om han er dual-wield så detter han selfølgelig i dps neste patch, ettersom det er den eneste pve aspekten vår som faktisk blir nerfet, alt annet går jo opp.

Lenke til kommentar

3k i 5 man er ikke ille. og grunnen for att han testet det i 5 man er att han ikek fikk grp til raids på ptr. og nei det var samme folka som var med i begge instancene. og joa. min dk ven hadde ikke to hånds våpnet sitt, vet ikke hva det heter menne good dps på det hvertfall.

Lenke til kommentar
3k i 5 man er ikke ille. og grunnen for att han testet det i 5 man er att han ikek fikk grp til raids på ptr. og nei det var samme folka som var med i begge instancene. og joa. min dk ven hadde ikke to hånds våpnet sitt, vet ikke hva det heter menne good dps på det hvertfall.

?

Lenke til kommentar

3k i 5man med fult t7.5 er ille. Vis han ikke bruker bare blues på siden da.

Lenke til kommentar

har selv en 80 dk..

titansteel destroyer og noe annet epic dps gear.

anyways. er for øyeblikket frost, en build jeg ikke trives veldig godt med.

kunne noe hjulpet meg å finn en build, som er lett og dpse, pvpe. og grinde med. behøver ikke å være uber på noe. bare den duger bedre en frost til dmg. planlegger å dpse en del i instancer blant annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...