GrandMa Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei. Jeg har planer om å begynne på økonomi og administrasjon på Universitetet i Agder nå til høsten. Jeg ligger derimot ganske nøyaktig på karaktergrensen (fra i fjor) for å komme inn i Kristiansand og har derfor planer om å søke på det samme faget i Grimstad (som også er en del av Universitetet i Agder). Jeg lurte på om det gikk an å gå et halvt år eller mer i Grimstad for så og overføres til Kristiansand? Kristiansand er hjembyen min så det hadde vært utrolig greit å kunne gå der. Har du erfaring på å bli overført fra og til andre skoler må du gjerne skrive inn dine erfaringer her. Har prøvd å ringe skolen, men de har jo selvfølgelig påskeferie. Tusen takk for all respons. Lenke til kommentar
Besserwisser Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Søk på begge deler og du kan bytte rekkefølge helt fram til 1. juli dersom du finner ut at du vil det. Innen den tid er de forhåpentligvis tilbake fra påskeferien og kan svare på dine spørsmål. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Takk. Har søkt på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå