Sangesland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) min dvd-brenner er kaputt, så må derfor installere windows 7 fra en usb-stick. http://www.elmajdal.net/Win7/Installing_Wi..._USB_Stick.aspx en veldig fin guide om hvordan det gjøres. problemet er at nå jeg kjører command "list disk", så får jeg bare opp hoveddisken, ikke usb-sticken. får derfor ikke fortsette med installeringa. noen som har forslag on what to do? Endret 8. april 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du har xp? Den kommandoen funker nemlig kun med Vista. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) gah. har xp ja. edit: fikk tak i en ekstra pc, brente ut windows 7. men selvsagt vil det ikke boote. reserveløsning: installere linux og så installere windows 7 i linux? :S noen forslag? Endret 8. april 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er ikke så komplisert det der. Kan du finne å laste ned HP USB format? først. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...=reg_R1002_USEN HP Drive Key Boot Utility allrede test denne, står bare "boot failed" edit: min roomie sin pc har visst vista. skal prøve metoden jeg linka til lengre oppe på den. kommer med feedback om d funker eller ikke:) Endret 8. april 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ja men det er noe mer du må gjøre. HP er bare for å partitionere\formatere usb. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 har fått det til å funke nå. takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå