Kheiron89 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei. Jeg bestilte nå en bærbar PC og ble plutselig litt i tvil om jeg kan forvente å kunne hente den i morgen? Det står ingen steder på siden deres om de har åpne på helligdager eller ikke. Noen som har svaret? Takk! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 JEg har allerede sendt mail til komplett: Hei. Vanlige åpningstider på de ikke-røde dagene. Det vil si onsdag 0800 - 1800, torsdag og fredag er stengt. Mvh Torgeir Kundesenter Komplett.no Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er nok som en helt vanlig butikk det der, stengt på helligdager. Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Hmm, da kan jeg kanskje få hentet den på Lørdag da? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Tipper det er stengt på lørdag også. Samt mandag neste uke. Åpningstider Våre åpningstider er 08:00 – 18:00 Mandag - Fredag Endret 8. april 2009 av jale Lenke til kommentar
riroil Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hentebua har ikke åpent lørdag. Du må nok vente til tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå