M-Mathisen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har akkurat innstalert itunes på dataen. Hvordan får jeg sangene fra ipoden min inn på musikk på itunes? Har prøvd å dra dem over, men det går ikke. Lurer også på hvordan jeg får dem inn på dataen. har prøvd å dra dem inn på musikk på dataen og, men det går heller ikke. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) For å begrense/forhindre ulovlig kopiering o.l. tillater ikke Apple kopiering FRA iPods via sin programvare... Bakstreversk ja... Hvis du går inn via "Min Datamaskin", og leter frem iPod'en din der, viser skjulte filer, så vil du kunne finne all musikk inne på iPod'en, men du vil da se at fil/mappenavnene er totalt randomiserte. Mao. blir det stress å hente ut disse. Et program som dette er hva som kan hjelpe deg... Endret 8. april 2009 av J-Core Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) For å begrense/forhindre ulovlig kopiering o.l. tillater ikke Apple kopiering FRA iPods via sin programvare... Bakstreversk ja... Hvis du går inn via "Min Datamaskin", og leter frem iPod'en din der, viser skjulte filer, så vil du kunne finne all musikk inne på iPod'en, men du vil da se at fil/mappenavnene er totalt randomiserte. Mao. blir det stress å hente ut disse. Et program som dette er hva som kan hjelpe deg... Brukte det programmet der, og det funka fint det Men da jeg skulle spille av sangene i dag ble det værre :S Gikk ikke å spille av noen sanger i Itunes:/ Hvordan finner man skjulte filer? Endret 9. april 2009 av M-Mathisen Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Klikk deg inn på iPod'en din på "Min Datamaskin"... Nå vet jeg ikke hvilket operativsystemt du bruker, men øverst i vinduet, på en av menyene, klikk på noe som heter cirka "Mappealternativer"... Nå får du opp et nytt vindu. Øverst i dette klikker du på "Vis"... I rullemenyen under, let deg frem til "Vis skjulte filer og mapper", hak av her, klikk OK. Hvis jeg husker riktig skal det du nå kunne se en mappe på iPod'en din som heter cirka "Music" Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Klikk deg inn på iPod'en din på "Min Datamaskin"... Nå vet jeg ikke hvilket operativsystemt du bruker, men øverst i vinduet, på en av menyene, klikk på noe som heter cirka "Mappealternativer"... Nå får du opp et nytt vindu. Øverst i dette klikker du på "Vis"... I rullemenyen under, let deg frem til "Vis skjulte filer og mapper", hak av her, klikk OK. Hvis jeg husker riktig skal det du nå kunne se en mappe på iPod'en din som heter cirka "Music" Takk, skal prøve det Bruker Windows Vista Har bare disse mappene: calendars, contacs, notes, recordings. Hvor finner du den mappa som heter mappealternativer? Edit: Fant det ut Endret 10. april 2009 av M-Mathisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå