Gå til innhold

Windows 7 - partisjon har ikke tilgang til Vista - partisjon

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig brukt partisjoneringsverktøyet for å opprette ein ny partisjon på HDen som eg der igjen har installert Windows 7 - betaen på. Partisjonen eg oppretta var ein "Logisk Partisjon", om det skal ha noko å si for problemet eg no har møtt på:

Når eg er i Vista, som er på ein primærpartisjon, så kan eg se og opne alle partisjonar og disk drives. (A:,B:,..) Eg kan altså opne filane som eg har lagra i Windows 7 - partisjonen, og programma som er installert der. Problemet er at når eg har booter til Windows 7 - partisjonen og er inne i Windows 7, så kan eg berre se Windows 7 (C:) i "Min Datamaskin", ikkje dei andre partisjonane. Eigentleg (i Vista) så er Windows 7 - partisjonen 'M:' (el. noko), så eg synas det heile er litt rart.

Eg skulle gjere kunne hente filer frå Vista når eg er inne på Windows 7, men slik som det er nå så kan eg ikkje det...

Nokon som veit kva problemet er? Korleis eg kan løyse det?

Takkar for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, takk for svar! Skal prøve seinare, når eg har tilgang på PCen.

Det er også ein partisjon for "Recovery" som tar ~10GB. Den var der da eg kjøpte maskina, er den noko å ta vare på? Kan eg berre slette den uten å støyte på nokon problem?

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Det er mange som får problemer etter hvert med den recovery partition, og det er på grunn at de brenner ikke Recovery CD plater.

Det skal være inforamtion om det i maskinens bruksanvisningen, om hvordan du skal gjøre det.

Så se på det, før du forandrer for mye.

Endret av wiberos
Lenke til kommentar

Kan ikkje endre Windows Vista - partisjonen frå C: til noko anna, det kjem opp ei melding om at Windows ikkje kan endre stasjonsbokstav for volumet om det er eit oppstartsvolum eller eit systemvolum, eller om det har sidevekslingsfiler.

Nokon andre forslag? :)

Har lagra alt på Recovery - partisjonen på ein ekstern harddisk, da den var for stor til å brennast.

Er denne partisjonen nødvendig når eg har ein DVD frå forhandlar med Vista og Drivers?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Du skal ikke brenne recovery partition.

Recovery programet, skal brenne noe av det der, ikke du, det blir feil.

Recovery programet kommer å splite opp slik at du kan brenne i 2 DVD plater.

Kan du vise bilde fra diskbehandling, sett fra Win7 ?

Er den Vista du har fra forhandler en plate du kan starte maskinen med? eller?

Har du prøvd, slik at du ser hva det komer fram?

Lenke til kommentar

DVDene frå forhandlar til Recovery er ein driver DVD, og ein Operativsystem DVD. Disse fungerer. da kan eg vell berre slette alt på Recovery - partisjonen, og utvide den inn i eit anna volum? :)

Bilde frå Windows 7 og Windows Vista (for samanlikning) kjem snart! :)

Lenke til kommentar

Det var fint at du hade plater. (hvilken model har du , er det hp pavilion? kanskje du kan hjelpe oss litt hvis du har det,)

Hvis du virkelig mangler plass, så kan du sikkert fjerne. Det skal være et program til det og av det jeg leser rund omkring.

Men hvis du ikke i krise nå, så kan du vente med det til du virkelig trenger det. Det er opp til deg.

Ellers det er mulig at du må installere win7 igjen i en primær partition, dvs at det kan være enklere enn å forandre på bokstaver når først den nekter.  

Lenke til kommentar

Har ein Dell Studio XPS. Grunnen til at eg vil slette Recovery - partisjonen er at eg da vil ha over ein TB igjen med plass. :p

Yay, tvangstanker! :new_woot:

En annen grunn er at eg da vil "trenge" ein partisjon mindre (da den brukar ein partisjon), og akkurat nå så seier PCen at eg ikkje kan opprette fleire partisjonar...

Uansett, her er eit par bilete eg trur vil hjelpe:

post-171448-1239221704_thumb.jpg

Her er diskbehandling, så dykk ser partisjonane..

post-171448-1239221774_thumb.jpg

Her er det ingen problem, eg er i Vista og har tilgang til alle partisjonar. :)

post-171448-1239221831_thumb.jpg

Her er det problem... kan ikkje ein gong se Vista - partisjonen, langt mindre hente filer frå den! :(

Håpar dykk fikk meir innsikt i problemet mitt no, kanskje til og med veit ei løysning? :D

Takk!

Lenke til kommentar

Hehe, så du vil ha 1 TB med ledig plass, ja. Og så kommer du ikke til å skrive mer data på maskinen, slik at 1TB forblir ledig til du er ...ja...60 år gammel? :w00t:

Jeg bare tuller selvfølgelig, men det var en morsmomt tankegang fra din side.

Ok, vi sier at Dine recovery plater er i orden, din D:\ partition er sysnlig, ergo, ingen grunn at du kan ikke slette, og at du vil gjerne ha noe flerre partitioner.

Det er bare et forslag som kan løse både win7 og partitinerings problemer:

- D: Recovery kan slettes, men du kan ikke merge den med noe annet enn nå C:\ , naboen UTEN å bruke andre verktøy enn Vista tilbyr, og som uansett, er ikke å anbefale.

D: kan derimot forandres til system partition både for Vista og Windows, og gjerne til noe små backup, dvs du skal ikke der ofte., til og med du kan installere Ubuntu for å prøve, uten å skade noe. Eller XP hvis du har lisens til det.

C:\ kan  shrinkes betraktelig, slik at ledig plass inkludert Win7 blir rimelig stor.

Ledig plass, kan da partitioneres i en stor extended partition, Hvor du kan lage kanskje mange andre små. Der kan du installere igjen Win7, og prøve den til du er klar å skaffe lisen til det, for permanent bruk, eller om du vil installere som prøve versjon.

Når det gjelder å  få kun den Vista synlig fra Win7, vil jeg tenke om du kan gjøre noe uten å force feil.

Tenk litt på det.

Lenke til kommentar

Har lagra filene på Recovery - partisjonen eit anna sted no, og skal til å formatere volumet..

Problemet er eigentleg berre det at eg vil ha tilgang til Vista sine filer frå Windows 7 OSet. Trur du det vil fungere om eg reinstallerer Windows 7 på Recovery - partisjonen (ein Primærpartisjon)? Med mindre dykk seier noko anna, så kjem eg til å prøve det..

Takk! :)

EDIT: Viser seg at eg ikkje kan gjere Recovery - partisjonen større, så eg sletter den berre...

Endret av JarlG
Lenke til kommentar

Du behover ikke å slette den. Den sitter allikevel litt rart i forhold til hvordan du vil ha det.

Men den partition som Win7 er installert på, vil det kanskje hjelpe å lage om til primær før du installerer win7 igjen.

Primær er: se på fargene i diskbehandlingen.

Hvis du sletter den win7, og så sletter du det lys fargede plass, hvor win7 var plassert, så skal det vli et svart område

Du kan de prøve å prtitionere igjen, og velg primær.

Hvis det ikke går, så skl du slette igjen til det blir svart igjen.

Deretter skal du åpne CMD i Vista ..as administartor.

skrive deretter: og enter på hver linje

diskpart

select disk 0

create partition primary

Deretter vil du kunne formatere i diskbehandlingen og installere Win7 igjen.

Lenke til kommentar

Foreløpig har alt fungert flott!

Trengte de CMD-instruksene, og de fungerte som ein drøm!

Takk! Skal installere Windows 7 nå snart, håper og trur det går! :D

EDIT: Problemet vart ikkje fiksa...

Eg har no tenkt å formatere alle partisjonar, 'merge' dei saman til ein og ta det derfrå. Eg lagar to separate OS - partisjonar, og ein felles for alt. PCen er relativt ny, så det gjer ikkje så mykje.

Takkar for hjelp! :)

Endret av JarlG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...