Gitarklut Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Hvilke av de tre vedlagte bildene passer best til tittelen "Stillhet" ? Bilde1 Bilde2 Bilde3 Lenke til kommentar
brk Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Sepia bildet, helt klart, men kan du sentrere solen/croppe det bedre? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Fine landskasbilder du hadde der. Også jeg likte spesielt godt sepia-bildet ditt, siden jeg fikk følelsen av å ikke ha noe å feste blikket mitt på, på de andre. Eller kanskje mer riktig sagt; et klart motiv. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Enig. Det siste ble mest eyecandy.. Crop'en syns jeg er fin, og gjør bildet interessant, men jeg er enig i at solen burde vært mer sentrert. -Dog kan det kun fikses ved å vente til den er i riktig posisjon. Lenke til kommentar
Gitarklut Skrevet 8. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 takker for god respons! prøvde å croppet 3ern men bildet mistet litt av sjarmen, ble for "vanlig" bildene er tatt ut av vinduet på et helikopter så det å vente på at solen skal flytte seg kan bli vanskelig Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Hehe..ja, er klar over at det kan være faktorer som spiller inn til at du ikke ventet på solens posisjon. At man er i et helikopter er jo, åpenbart, en gyldig grunn. Jeg prøvde å croppe det selv, men kom fram til samme konklusjon som du. Mulig jeg ikke fikk det godt nok frem i forrige post, men komposisjonen er utmerket. Det er et veldig innbydende sug i bildet, og fargebehandlingen underbygger dette. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Fine bilder men ønsker mer himmel på 1 og 2 Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg ser jeg ikke har svart på spørsmålet ditt.. Det siste bildet er riktignok det jeg likte best, men det første kler tittelen "stillhet" mye bedre. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Det første synes jeg passer best til "stillhet" av en enkel grunn; det er liggende (landskapsformat) og jeg synes derfor det er roligere enn de andre, og derned mer stille. Flott bilde, og jeg likte utsnittet og gjennomføring. Bildet har et litt merkelig "struktur", er det reflekser i vindusglass, bevegelser eller noe etterbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå