Gå til innhold

Betale for mp DLC i RE5.

Anbefalte innlegg

Så er det bekreftet. Det du laster ned er koden og ikke en nøkkel. Så alle som sutrer kan tørke tårene å fortsette å spille.

Keys are 100K or less. It is not a key. We have said in the past, it uses assets from the disc (like levels, models, audio, etc.) but the code is new and does not exist on the disc.

Christian Svensson

Corporate Officer/VP of Strategic Planning & Business Development

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor???

Er mange spill som ikke har MP, og mp var vel aldri en del av Resident Evil?

Men her fikk vi co-op og mercenaris og en singelplayer som tar mange mange mange timer om man skal få alt.

I Uncharted var det f.eks. bare singelplayer, men det var vel verdt pengene. Men om de hadde komme med mp addon senere hadde jeg garantert kjøpt det.

Poenget mitt er at vi allerede har fått innhold for de 499 kr vi betalte for spillet, vil vi har MP addonen så får vi betale litt til.

Lenke til kommentar

Valve gir snart ut DLC til Left4Dead, som inneholder en ny modus OG noen nye baner til versus. Det vil egentlig bare være litt simpel data som gjør det MULIG å spille på ny modus med baner som allerede er på campaign, men de er smarte nok til at de skal gi det ut gratis. De gjør mye det samme som Capcom har gjort her, og litt til, og det beviser hvor pengegriske enkelte er i spillbransjen som jeg en gang elsket. ;__;

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Det neste blir vel at man kjøper et spill og det eneste våpnet man får er bare hendene og alle våpnene må kjøpes hver for seg. Hva med et bilspill som inneholder kun 1 bil, en rusten gammel Skoda f.eks. Resten må man kjøpe :)

Kan virkelig ikke sammenlignes, kan heller se på det sånn at du får en ekstra kjøre modus, eller baner om du betaler.

Virkelig ikke realistisk å tenke at du starter med 1 bil og må kjøpe resten for penger.

Lenke til kommentar
Det neste blir vel at man kjøper et spill og det eneste våpnet man får er bare hendene og alle våpnene må kjøpes hver for seg. Hva med et bilspill som inneholder kun 1 bil, en rusten gammel Skoda f.eks. Resten må man kjøpe :)

Kan virkelig ikke sammenlignes, kan heller se på det sånn at du får en ekstra kjøre modus, eller baner om du betaler.

Virkelig ikke realistisk å tenke at du starter med 1 bil og må kjøpe resten for penger.

kanskje litt overdrevet, men siden capcom er begynt å ta betalt for multiplayer, så er vel det bare starten......

Lenke til kommentar
Det blir da ingen garanti på at Valve kommer til å gjøre dlc gratis, bare fordi dem gjør det denne gangen. Ta for eks Burnout Paradise, vi fikk natt-dag modus, bikes, nye biler osv, men det har likevell kommet dlc der vi må betale.

nå har da alt Valve laget hatt gratis oppdateringer for data, men det er sant som du sier, hvis dette fortsetter så kaster sikkert flere giganter seg på pengebølgen.

Tenk å måtte betale for multiplayer i CS til slutt (i framtiden), når det punktet nås så er det bare å si adjø til spilling for min del.

Lenke til kommentar
Som folk surver over 400 poeng... Pakken er verdt det!

Er vell heller prinsippet det "suttres" over siden det var en modus som var planlagt fra dag en og som flere sier hadde det vært ting som har kommet i ettertid, eks gta eller burnout så hadde jeg gladlig betalt kostnaden fordi att det da er sterk grunn tik å anta att det ligger utviklingskostnader bak DLC noe som jeg i dette tilfellet vill anta er minimal.

Lenke til kommentar

Vel, Valve har iallefall sett det at å holde fanbasen fornøyd er en av de største delene av denne industrien. De mener ikke at en ekstra spillemodus er noe å betale for, da det i stor del er kun en oppdatering til spillet. Du må jo være enig i at det å kjøpe et spill, for så å måtte betale enda mer for komponenter som åpenbart burde vært en del av spillet fra før er over the top?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...