Gå til innhold

iPhone 1.gen dør, hva nå? ..Må ha bra sms-app..

Anbefalte innlegg

Hallois

Min 1. generasjon iPhone har begynte å vagle på stupet..

Wlan virker ikke lenger (også etter formattering), innkomne sms kan komme timesvis for seint fram og mobilen gidder gjerne ikke gi beskjed om at noen ringer før jeg trykker på og aktiverer den ut av skjermsparermodus..

Så... Nå er det på tide å få seg ny mobil :-/

Hadde i grunn håpt at denne mobilen skulle holde til apple kommer ut med neste generasjon iPhone, men det er vel ikke før i juni tidligst..?

Hva finnes av mobiler der ute som har wlan, musikkspiller og fornuftig visning av sms?

Jeg har blitt avhengig av hvordan iPhone viser sms som en vanlig chattelog, så å gå tilbake til mobil uten noe tilsvarende er helt uaktuelt..

Har vurdert iPhone 3G, men litt kjipt å kjøpe den nå - til så drøy pris - når det antageligvis bare er noen mnd til det kommer en forbedret utgave..

Er det noen andre reelle alternativer eller bør jeg bare kjøpe en møkkatlf (evt finne fram en gammel traver) for å holde ut til neste gen kommer?

(Har egentlig ikke lyst å fortsette med apple-produkt heller, men har ikke funnet noe som kan erstatte :-/ )

Forslag noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intewesting.. Om jeg kan få det med latinsk alfabet i tillegg da så begynner det å bli bra :) Får lese litt om 5800 da, har ikke fulgt så mye med på mobiler etter jeg fikk min iPhone for 1,5 år siden..

iPhonen er importert fra USA ja, så noe reklamasjon blir vanskelig..

:(

Lenke til kommentar
Intewesting.. Om jeg kan få det med latinsk alfabet i tillegg da så begynner det å bli bra :) Får lese litt om 5800 da, har ikke fulgt så mye med på mobiler etter jeg fikk min iPhone for 1,5 år siden..

iPhonen er importert fra USA ja, så noe reklamasjon blir vanskelig..

:(

Hei

Du har fader mei nett samme problemstilling som meg :p

Den skranter, sms tar timesvis, ringer osv, wlan er død ut, men lurer på om det er siste firmware som gjør dette?

Endret av teigas123
Lenke til kommentar

Hmm, husker ikke helt hvilke problemer jeg hadde før jeg formaterte, men tror jeg formaterte nettopp på grunn av problemer med elendig batteri (og kanskje at mobilen ikke ville ringe)..

Så tror kanskje ikke det er siste firmware heller, for hadde jo gamlere firmware i forkant av foramteringen.. Men kanskje å gå enda lenger tilbake i firmware kan være verdt et forsøk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...