Groffse Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei folkens, jeg driver med å lager denne siden. Jeg vil gjerne ha ett forum, men jeg har ikke peiling på php. Jge har lastet opp et smf forum, det er installert og klart til bruk. Men jeg har ingen steder på siden min der det står f.eks: Forum, og når man klikker på dne, går man direkte til forumet. Noen som har en enkel løsning? Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 <a href="adresse til forum">MITT UNIKE FORUM!!</a> Ok tusen takk, men som jeg sa jeg er ikke proff. Jeg vet ikek hvordan jeg skal bruke den. Uansett håper dette hjelper til å hjelpe meg: P Øverst på siden min står det "Home - Surf Ads - Contact Us etc" Det jeg vil er at det ikke skal stå Contact Us, bare forum. Og Forum "knappen" leder til forumet. <?phpif(!defined('GEN2_PROCESS')) { exit(); } $ref_title = "Contact Us"; $contents .= "<h3>Contact Us</h3>You may contact us by emailing <b>{$set['contact_email']}</b>. We will usually respond within a maximum of 24 hours, but under heavy work load this may be longer.<br /> <br /> Only use this email for purposes concerning {$set['site_name']}.<br /> Any offensive emails will be ignored and the sender penalised.<br />"; ?> Kan jeg bytte ut denne koden? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det ser ikke ut som du har funnet riktig kode... har du ikke en fil som heter header eller noe? Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Det ser ikke ut som du har funnet riktig kode... har du ikke en fil som heter header eller noe? Nei, det har jeg ikke. Men jeg har en som heter t.php, virker sentral av en eller annen grunn. Endret 8. april 2009 av Groffse Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvilken andre filer har du? Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hvilken andre filer har du? Jeg kan laste opp filene, det er på ca. 300kb. De er også scanna for virus. Her er link: http://rapidshare.com/files/219633906/enlight.rar.html Den kan bare bli lastet ned 10 ganger. Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hey, jeg fikk frem knappen nå. Det jeg gjorde var å skrive inn Forum der det stod "Contact Us" Uasnett, når jeg trykker der kommer jeg jo inn på "Contact Us" menyen, har noen en php kode som jeg kan skrive inn slik at alle blir videe ført til www.yourdomain.com/forum ? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hey, jeg fikk frem knappen nå. Det jeg gjorde var å skrive inn Forum der det stod "Contact Us"Uasnett, når jeg trykker der kommer jeg jo inn på "Contact Us" menyen, har noen en php kode som jeg kan skrive inn slik at alle blir videe ført til www.yourdomain.com/forum ? Gå inn i t.php fila... Endre fra: <li><a href="{$location}contact.php"><span>Contact Us</span></a></li> Til: <li><a href="http://www.yourdomain.com/forum"><span>Forum</span></a></li> PS: Du må gjøre dette to steder. På linje 162 og linje 178. Det er en menu hvis du er logget inn og en annen hvis du ikke er logget inn. Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Takker, ser ut som du er i den virksomheten selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå