Gå til innhold

Hjelp til build for Druid, balance. DPS/Healer


Anbefalte innlegg

Hei, started med Wow for noen uker siden, og jeg spiller på en lvl 35 tauren druid.

Jeg har feral som spec nå: http://www.wowhead.com/?talent=0ZEMGcsbk0xR0IuAo0Eczb

Men jeg lurer på om jeg skal skifte over til Balance siden jeg liker bedre å bruke mana, og liker å være vanlig form (kommer til å spille mye moonkin når jeg kommer til lvl 40 om noen dager).

Så, er det noen som har peiling? :)

Link til profilen min: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...row&n=Askur

 

Sier mange takk på forhånd ;)

 

Edit: Vil være OK healer og Dps :)

Endret av Ondskapensakse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn i 40ish levelene er det ikke så utrolig nødvendig med talenter i restoration for å heale med mindre folk i gruppen din liker å leke med døden :) Har kjørt Scarlet Monastery Armory og Cathedral + Uldaman med healere som ikke var speccet i healing nesten uten problemer (og de problemene var min feil). Healeren i Scarlet Monastery var forresten en feral druid om jeg ikke husker feil. Noen poeng i restoration hjelper selvfølgelig på, er så absolutt forskjell på når holy palaen "min" healer og randoms, men det er ikke noe du trenger å tenke så forferdelig mye på.

Lenke til kommentar
Sånn i 40ish levelene er det ikke så utrolig nødvendig med talenter i restoration for å heale med mindre folk i gruppen din liker å leke med døden :) Har kjørt Scarlet Monastery Armory og Cathedral + Uldaman med healere som ikke var speccet i healing nesten uten problemer (og de problemene var min feil). Healeren i Scarlet Monastery var forresten en feral druid om jeg ikke husker feil. Noen poeng i restoration hjelper selvfølgelig på, er så absolutt forskjell på når holy palaen "min" healer og randoms, men det er ikke noe du trenger å tenke så forferdelig mye på.

OK, men så det bra ut? Noe jeg burde endre på så det stemmer bedre og så jeg får mest ut av det?

Evt hvor skal jeg ha de siste pointsa? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...