Janvi Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Fant en gammel hp-laptop i garasjen. Husker jeg riktig har den 225 mb ram. Lurer på å installere debian med LXDE på den. Noen som har vært bort i dette? Windows 98 se er installert på den i dag. Endret 8. april 2009 av Janvi Lenke til kommentar
olear Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det bare Openbox med et panel og en filbehandler. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Og min erfaring med "Openbox med et panel og en filbehandler" er meget god Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Når det er sagt vil jeg si at det fungerte ypperlig på min laptop. Har dog byttet det ut med xmonad som jeg er totalt forelsket i Mangelen på konfigurasjonsverktøy kan kanskje være problematisk for enkelte. Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Og min erfaring med "Openbox med et panel og en filbehandler" er meget god Men noen erstattning for Xfce, GNOME eller KDE er det ikke. Panelet er en fork av fbpanel, ikke det beste panelet for å si det mildt, filbehandleren er ikke på høyde med Thunar engang. Konfigurasjon er mangelfull. Da kjører jeg heller Fluxbox+Thunar, krever mindre gjøre det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå