Gå til innhold

The Legend of Zelda: Majoras Mask Wii

kjellung

Anbefalte innlegg

Ikke alt for lett! Jeg var vel 10/11 år eller noe. Husker at mamma hjalp meg litt i OoT til å finne boomerangen.

Jeg fant ikke alle maskene men jeg hadde det meste. Jeg husker også at jeg var drit fascinert av The Sun Mask. Og prøvde å få fat i den osv. Men det gikk jo ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min :)

dark link maska er den feteste

JA, fett :p Klarte å få masken lett på N64 uten cheats da jeg var yngre, synes at det er altfor overpowered. Altfor lett å slå bossen med masken, lol.

Jeg klarte aldri å få masken :( Den banen på månen der man skulle bruke Goron var ekstremt vanskelig. Husker å ha brukt flere timer om dagen på å klare det!

Jeg gleder meg å få Nintendoen jeg bestilte :p Alltids gøy med konsoll men hvis man spiller på PC (emulator kan man jo få MYE sterkere oppløsning og High-resolution texture pack. Digg!

hehe ja den goron banen var grusom, men husker at etterhvert når jeg ble eldre, ble det lettere og lettere.

jeg klarte å få alle maskene på konsollen uten cheats, men var vanskelig, glemte man noe eller noe sånt måtte man begynne på nytt, og det var frustrerende :p

Lenke til kommentar

virkelig glad for at dette kom til VC, lasta det ned med en gang, aldri spilt det før, men synes det er utrolig bra!

Har tenkt å kopiere filen min slik at jeg kan fullføre spillet på den ene og ta alle side-quests og masker på den andre.

Må man ta bossene på nytt igjen hvis man går tilbake til den første dagen?

Lenke til kommentar
bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min :)

dark link maska er den feteste

JA, fett :p Klarte å få masken lett på N64 uten cheats da jeg var yngre, synes at det er altfor overpowered. Altfor lett å slå bossen med masken, lol.

Jeg klarte aldri å få masken :( Den banen på månen der man skulle bruke Goron var ekstremt vanskelig. Husker å ha brukt flere timer om dagen på å klare det!

Jeg gleder meg å få Nintendoen jeg bestilte :p Alltids gøy med konsoll men hvis man spiller på PC (emulator kan man jo få MYE sterkere oppløsning og High-resolution texture pack. Digg!

Du vet at på den goron greia kunne du bare holde inne, uten å bevege på noe? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er det samme spillet som på n64 bare med litt forbedra oppløsning og du spiller med enten en gc kontroll eller en classic controller som du kobler til wiimoten. Uansett er spillet virkelig verd de 80kronene :)

Edit: Synst jeg ser en anelse til litt bedre fps også :)

Mener du ikke samme som gc ?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...