michael691 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke alt for lett! Jeg var vel 10/11 år eller noe. Husker at mamma hjalp meg litt i OoT til å finne boomerangen. Jeg fant ikke alle maskene men jeg hadde det meste. Jeg husker også at jeg var drit fascinert av The Sun Mask. Og prøvde å få fat i den osv. Men det gikk jo ikke. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min dark link maska er den feteste JA, fett Klarte å få masken lett på N64 uten cheats da jeg var yngre, synes at det er altfor overpowered. Altfor lett å slå bossen med masken, lol. Jeg klarte aldri å få masken Den banen på månen der man skulle bruke Goron var ekstremt vanskelig. Husker å ha brukt flere timer om dagen på å klare det! Jeg gleder meg å få Nintendoen jeg bestilte Alltids gøy med konsoll men hvis man spiller på PC (emulator kan man jo få MYE sterkere oppløsning og High-resolution texture pack. Digg! hehe ja den goron banen var grusom, men husker at etterhvert når jeg ble eldre, ble det lettere og lettere. jeg klarte å få alle maskene på konsollen uten cheats, men var vanskelig, glemte man noe eller noe sånt måtte man begynne på nytt, og det var frustrerende Lenke til kommentar
Bullstein Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 virkelig glad for at dette kom til VC, lasta det ned med en gang, aldri spilt det før, men synes det er utrolig bra! Har tenkt å kopiere filen min slik at jeg kan fullføre spillet på den ene og ta alle side-quests og masker på den andre. Må man ta bossene på nytt igjen hvis man går tilbake til den første dagen? Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min dark link maska er den feteste JA, fett Klarte å få masken lett på N64 uten cheats da jeg var yngre, synes at det er altfor overpowered. Altfor lett å slå bossen med masken, lol. Jeg klarte aldri å få masken Den banen på månen der man skulle bruke Goron var ekstremt vanskelig. Husker å ha brukt flere timer om dagen på å klare det! Jeg gleder meg å få Nintendoen jeg bestilte Alltids gøy med konsoll men hvis man spiller på PC (emulator kan man jo få MYE sterkere oppløsning og High-resolution texture pack. Digg! Du vet at på den goron greia kunne du bare holde inne, uten å bevege på noe? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei? Jeg tror jeg gjorde det.. Men Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hm, kan jeg ikke huske, men vet det var minimal med styring, bortsett fra når man måtte endre løype for å få hjertedelen, men det er for lenge siden til å huske rent, haha Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja! Noen andre som synes frameraten var litt hakkete? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan umulig være verre enn i originalen Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er det samme spillet som på n64 bare med litt forbedra oppløsning og du spiller med enten en gc kontroll eller en classic controller som du kobler til wiimoten. Uansett er spillet virkelig verd de 80kronene Edit: Synst jeg ser en anelse til litt bedre fps også Mener du ikke samme som gc ? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Damn, noen som husker hvordan framgangsmåten med den hotell maska var?:S Tror jeg klusser med tidene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå