Gå til innhold

The Legend of Zelda: Majoras Mask Wii

kjellung

Anbefalte innlegg

Okey, jeg så på http://www.nintendo.co.uk/ at Majoras mask er ute til wii nå (fra wii shop riktig nok) men jeg lurer på hvordan det er å spille det eller Ocarina of Time på wii.

Er det samme som å spille Twilight Princess sånn at man styrer med wii kontrollene eller må man bruke sånn classic controller?

Og grafikken, er den samme som på nintendo 64 (jeg har begge spillene på den) eller er det forbedret? Ikke at jeg bryr meg så mye om grafikken, bare lurer.

Ville vært fint med noen utfyllende svar og muligens noen screenshots :)

(eller liksom bilder da fra spillet på wii)

Endret av kjellung
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det samme spillet som på n64 bare med litt forbedra oppløsning og du spiller med enten en gc kontroll eller en classic controller som du kobler til wiimoten. Uansett er spillet virkelig verd de 80kronene :)

Edit: Synst jeg ser en anelse til litt bedre fps også :)

Endret av AndyK47
Lenke til kommentar
litt off topic:

Hvordan fikk du Fierce Diety (?) eller Dark Link masken?

Jeg måtte få tak i alle de vanlige maskene (20 stk), også når jeg var oppe på månen måtte jeg gi maskene til sånne unger som hadde utfordringer, når jeg hadde gjort alle de og kun hadde de 3 transform maskene igjen så snakka jeg med den siste ungen som utfordrer meg til å drepe majora, så synes han synd på meg på en måte at jeg ikke har noen masker å leke med så gir han den til meg :>

Lenke til kommentar

Er det forskjellig fra gamcube versjonen `?

Har "The Legend Of Zelda: Collectors Editon"

Der er det "The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time" "The Legend Of Zelda: Majora's Mask"

Er disse spillene like ?

Er det (mye) forskjell på gamcube og wii versjonen(e) ?

Lenke til kommentar

Forskjellen er at som jeg har hørt så kan spillet fryse på gamecube (altså bare klikke helt uten grunn) men det har ikke skjedd en eneste gang på wii, dessuten finner jeg ingen bugs og ser ut som det er litt bedre grafikk (samme som på n64 men bare litt smoothere).

Lenke til kommentar
Noen som kan finne en oversikt over kontrollene til en Classic Controller på N64-spill? Jeg hører det er klønete, men til hvilken grad? Finner ingenting på noen nettsider.

såpass lite at jeg heller spiller med classic enn å strekke meg for å hente gc. foretrekker seff gc controll, men ikke så mye at det bryr meg mens jeg spiller

Lenke til kommentar
bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min :)

dark link maska er den feteste

JA, fett :p Klarte å få masken lett på N64 uten cheats da jeg var yngre, synes at det er altfor overpowered. Altfor lett å slå bossen med masken, lol.

Lenke til kommentar
bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min :)

dark link maska er den feteste

JA, fett :p Klarte å få masken lett på N64 uten cheats da jeg var yngre, synes at det er altfor overpowered. Altfor lett å slå bossen med masken, lol.

Jeg klarte aldri å få masken :( Den banen på månen der man skulle bruke Goron var ekstremt vanskelig. Husker å ha brukt flere timer om dagen på å klare det!

Jeg gleder meg å få Nintendoen jeg bestilte :p Alltids gøy med konsoll men hvis man spiller på PC (emulator kan man jo få MYE sterkere oppløsning og High-resolution texture pack. Digg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...