kjellung Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Okey, jeg så på http://www.nintendo.co.uk/ at Majoras mask er ute til wii nå (fra wii shop riktig nok) men jeg lurer på hvordan det er å spille det eller Ocarina of Time på wii. Er det samme som å spille Twilight Princess sånn at man styrer med wii kontrollene eller må man bruke sånn classic controller? Og grafikken, er den samme som på nintendo 64 (jeg har begge spillene på den) eller er det forbedret? Ikke at jeg bryr meg så mye om grafikken, bare lurer. Ville vært fint med noen utfyllende svar og muligens noen screenshots (eller liksom bilder da fra spillet på wii) Endret 8. april 2009 av kjellung Lenke til kommentar
Kowaguchi Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Det er det samme spillet som på n64 bare med litt forbedra oppløsning og du spiller med enten en gc kontroll eller en classic controller som du kobler til wiimoten. Uansett er spillet virkelig verd de 80kronene Edit: Synst jeg ser en anelse til litt bedre fps også Endret 8. april 2009 av AndyK47 Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Oki, takk får enda mer lyst å kjøpe det nå iallefall gleder meg Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Har kjøpt det nå, det er sykt nice Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Frameraten i det originale spillet kan komme ned i 10 FPS, så det burde absolutt være en speedup i Wiiversjonen. Vet noen om spillene er portet, eller om de emuleres av softwaren? Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Har rundet fått alle maskene og tatt Majora nå utrolig gøy spill faktisk, bortsett fra at det var sykt irriterende til tider.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 litt off topic: Hvordan fikk du Fierce Diety (?) eller Dark Link masken? Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 litt off topic: Hvordan fikk du Fierce Diety (?) eller Dark Link masken? Jeg måtte få tak i alle de vanlige maskene (20 stk), også når jeg var oppe på månen måtte jeg gi maskene til sånne unger som hadde utfordringer, når jeg hadde gjort alle de og kun hadde de 3 transform maskene igjen så snakka jeg med den siste ungen som utfordrer meg til å drepe majora, så synes han synd på meg på en måte at jeg ikke har noen masker å leke med så gir han den til meg :> Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Aha! har kun fått tak i den på emulator via cheats. Men på originalkonsollen var det vanskelig! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som kan finne en oversikt over kontrollene til en Classic Controller på N64-spill? Jeg hører det er klønete, men til hvilken grad? Finner ingenting på noen nettsider. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det forskjellig fra gamcube versjonen `? Har "The Legend Of Zelda: Collectors Editon" Der er det "The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time" "The Legend Of Zelda: Majora's Mask" Er disse spillene like ? Er det (mye) forskjell på gamcube og wii versjonen(e) ? Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Forskjellen er at som jeg har hørt så kan spillet fryse på gamecube (altså bare klikke helt uten grunn) men det har ikke skjedd en eneste gang på wii, dessuten finner jeg ingen bugs og ser ut som det er litt bedre grafikk (samme som på n64 men bare litt smoothere). Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som kan finne en oversikt over kontrollene til en Classic Controller på N64-spill? Jeg hører det er klønete, men til hvilken grad? Finner ingenting på noen nettsider. såpass lite at jeg heller spiller med classic enn å strekke meg for å hente gc. foretrekker seff gc controll, men ikke så mye at det bryr meg mens jeg spiller Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min dark link maska er den feteste Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min dark link maska er den feteste JA, fett Klarte å få masken lett på N64 uten cheats da jeg var yngre, synes at det er altfor overpowered. Altfor lett å slå bossen med masken, lol. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 bringer minnner, tror jeg skal gjøre ferdig OOT før jeg popper inn majoras mask i N64 min dark link maska er den feteste JA, fett Klarte å få masken lett på N64 uten cheats da jeg var yngre, synes at det er altfor overpowered. Altfor lett å slå bossen med masken, lol. Jeg klarte aldri å få masken Den banen på månen der man skulle bruke Goron var ekstremt vanskelig. Husker å ha brukt flere timer om dagen på å klare det! Jeg gleder meg å få Nintendoen jeg bestilte Alltids gøy med konsoll men hvis man spiller på PC (emulator kan man jo få MYE sterkere oppløsning og High-resolution texture pack. Digg! Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du må være noob da du var yngre, eller hva? Majoras mask var et lett spill, emn gøy fordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå