Ram's Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Kan jeg styre begge viftene(topp og bak) med bare denne overgangen? Eller må jeg ha 2 slike? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du må ha en for hver vifte. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 du kan også kjøpe en viftekontroller, de vanligste har plass til 4 vifter. denne er god. fåes i svart også. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Se på siden foran, der har han funnet frem akkurat den samme som du linker til Takk for hjelpen! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Hei igjen. Har fått noen av delene (kab.,viftestyring, CPU,GPU) Får resten i morgen. Har 2 spørsmål: 1. Følger det med SATA kabel i noen av komponentene?(har bestilt 6stk, men får dem ikke før mandag) 2. Har hørt at Antec sine TriCool vifter ikke kan styres med "normale" 3pins viftekontrollere? Når jeg ser på tricoolviftene har den 2 kabler: 1 med 3-trinns bryter for å regulere hastigheten og 1 med molex plugg. Hva må jeg isåfall gjøre for å få dem til å funke med viftestyringa jeg kjøpte? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Sata kabler følger med hovedkort, er enten 2 eller 4 som følger med. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Takker for svar. Noen som har svar på spørsmål nr.2? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du kan prøve å sette den medfølgende kontrolleren på high, så plugger du den i viftestyringa og sjekker om det funker. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Funker desverre ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå