Ayb Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har sittet og prøvd å komme gjennom til Blizzard sin phone support de siste dagene (noe som rett og slett er umulig), og dette er jo da gratis. Men kom til å tenke på, ettersom jeg bruker mobil, er det gratis da og? Eller gjelder gratisnummer bare for fasttelefon? Litt nervøs, ettersom jeg har prøvd ganske mange ganger nå. Lenke til kommentar
eught Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Vanligvis ikke. Det kan likevel variere mellom de forskjellige operatørene, så du bør sjekke med den du bruker. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sjekk ut hjemmesiden til din operatør. Vanskelig for oss å vite hva ditt abonnement innebærer når vi ikke vet hvem du ringer hos. Vanlig er dog at 800-nummer koster på mobil. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 ...har hittil ikke sett et mobilabonnement hvor det er gratis å ringe til "gratis-nummer" som 800-AA-AAA. Dette koster alltid penger fra mobil. -s Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Fra mobil kostet det helt opp i 3,99 kroner per minutt for slike samtaler. Noen mobiltilbydere tok 1,99 kroner, mens laveste pris var 0,39 kroner per minutt. En samtale på 15 minutter kunne altså koste fra ca. 6 kroner til ca. 60 kroner. Kilde: Post og teletilsynet. Fleste operatørene har prisene til 800-nummer på hjemmesidene sine. Bruker du f.eks Telenor FriHet, koster det 0,79 i min, og 0,59 i oppstart. Endret 8. april 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Anbefaler deg å sende mail til Blizzard support i steden for. De bruker ikke være så treg med å svare på mail. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Har Telenor, ja. Ser at prisene ikke var så høye uansett, så det blir ikke krise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har sittet og prøvd å komme gjennom til Blizzard sin phone support de siste dagene (noe som rett og slett er umulig), og dette er jo da gratis. Men kom til å tenke på, ettersom jeg bruker mobil, er det gratis da og? Eller gjelder gratisnummer bare for fasttelefon? Litt nervøs, ettersom jeg har prøvd ganske mange ganger nå. Alle nummer som begynner med 0 eller 8 er priset hinsides all fornuft. Se her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå