Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]usikker på forholdet


Anbefalte innlegg

hei

 

er nå 8 månder ute i forholde mitt, og vi har det jo forsovet ganske bra.. bor ilag nå. men i det sisste så har ting blitt litt rart egentlig. hun mener jo att vi skal gjøre absolutt alt ilag. noe som kan vere litt irriterende av og til.. ikke att det er noe i veien med det. men kan vere litt plagsomt siden hun ikke alltid vill vere med vennene mine osv.

 

hun stiller meg konstant spørsmål om andres utseende i forhold til hennes, og eg prøver jo alltid og komme med best mulig tilbake melding i forhold til henne. klager jo alltid på hvordan hun ser ut osv.. men det er jo forsovet helt vanlig vil eg da tro.

 

hun er i full jobb, og eg er student for øyeblikket, men hun forventer alltid att eg skal kunne betale like mye som hun i alt, og klager alltid på att hun har dårli råd (noe hun ikke har i forhold til jobben) og forventer eg skal betale med det lille eg har.

 

vi har nesten aldri sex lenger. nå for tiden så blir det kanskje 1 gang i uka. kanskje det går lengre i mellom hver akt også.

 

vet egentli ikke hva eg vil ha ut av denne tråden.. kanskje noen har vert i samme situasjonen og kan gi noen råd?? eg vet liksom ikke hva som kommer eller skal til og skje i dette forholdet, og begynner rett og slett og lure på oss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville satt ned foten!

 

Utseende: Sier du for lite hvor pen hun er osv? Hvis ikke syns jeg dette viser VELDIG dårlig selvtillit fra hennes side (noe jeg ikke ser på som en positiv ting). Si at du er sammen med henne, er det ikke det som er det viktige da? ikke hvor pen hun er iforhold til andre.

 

Sex: Noe av det viktigste i et forhold. En gang i uken? min mening: for lite. Prat om dette.

 

Penger: Hun har jobb, noe du ikke har. Hvordan skal du da kunne klare å dekke like masse av utgiftene? Det må du nesten si til henne. Punktet der ser jeg på som direkte latterlig. Virker som hun mener du skal ta opp ekstra lån bare for å få betalt like mye.

 

Venner: Friendships last for ever, det gjør ikke nødvendigvis et forhold. Hun må tåle vennene dine, eller så har dere et problem. Pleier hun å ha besøk av sine venner?

Lenke til kommentar

forteller henne daglig hvor pen hun er osv. men får lite tilbake meldinger. er som om hun ikke bryr seg lengre, fordi hun ikke tror eg mener det. tror hele tiden att eg vill ha andre jenter i stede for henne..

 

tar hele tiden opp temaet med mine xer og trakker meg ned med og snakke om de, og hvorfor eg har gjort ditt og datt.

 

det hender att vi skal ut og gjøre ett eller annet, men så kan vi ikke, fordi hun ikke finner noe som hun vil gå i. da kommer vi tilbake til det att hun ikke syntes hun er pen nokk til og bruke klærne sine. og forlanger att jeg skal finne noe hun kan gå i, så det ender alltid med att det er jeg som må finne klær til henne osv. (noe som jeg som gutt ikke syntes er det kjekkeste i verden)

 

skylder jo seff alltid på meg om alt. stoler nesten aldri på meg.

 

har skjedd 2 ganger att hun har lest i gjennom meldingene på mobilen min...

 

spørr meg ut om alt. snakker eg med noen, skal hun ha rapport om hver eneste settning som er blitt sagt.

 

fester har eg omtrent kuttet helt ut pga henne. går aldri ut uten henne, og hun har skjeldent tid, så blir lite aktuelt. og om eg hadde gått på fest alene, så hadde det bare blitt tull ut av det alikevell.

Lenke til kommentar

For deg som person har du ikke godt av henne. Hun er for dominerende og skal styre over deg. Er ikke bra . Et forhold skal være gjensidig , der man forstår hverandre og kan kommunisere sammen. Det er veldig viktig.

 

Som du forteller her har dere et par problemer. Hun sliter med selvtilliten og blir fort sjalu. Du prøver å prate med henne om disse tingene og det blir fort kun krangling. Det vil si at hun er ikke så mottakelig for kritikk eller meninger fra andre. At det er kun hennes syn ting som er riktig.

 

Du har gjort tiltak selv for å ikke gjøre situasjonen verre og prøve å få det bedre. Du har nesten sluttet å dra ut på byen, dere drar kun ute ilag , du bruker mindre tid med venner men dere har mindre sex .

 

Håper at denne lille oppsummering gjør at du kan se forholdet deres i perspektiv. At kanskje den beste løsningen her er å gjøre det slutt. For det er masse fisk i havet og ikke alle passer sammen. Man må ta med disse episodene som erfaring inn i neste forhold. Så vil du være enda rikere og sterkere.

Lenke til kommentar

Begynn gå ut mer med venner, du graver deg bare lenger ned ved å holde på slik. Si hva du føler og fortell henne hvor skapet står. Det hjelper ikke å irritere dere selv ved å gå rundt grøten. Det høres selvfølgelig mye lettere ut enn det er, men i all hovedsak: finn ut hva du egentlig vil, eller gå videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...