Deluxio Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Hei Prøver meg på nytt da, med et bilde. Tok dette bildet i sommer i Telemark. Synst selv det ble ganske bra. Har ikke gjort noe med det utennom B/W Hva synst dere? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Ser ut som himmelen er veldig utbrent (helt hvit) og sort/hvitt konvertringen var litt lite inspirerende. Har du photoshop finnes det flere forhåndsinnstillinger for sort/hvitt konverting du kan prøve.. Ellers satt ikke komposisjonen så veldig bra. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg syns også noe kunne vært annerledes i bildet. Vet ikke helt hva man kan mene, men kanskje det heller kunne vært noe med foran bussen istedenfor bak. (Om det da ikke ødelegger hele ideen din med bildet, noen skjulte budskap som om 60 årene har gått osv..) Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Feilpost.. Endret 8. april 2009 av Lynx1 Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Kult nok motiv, men du burde ha gått nærmere. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hei! Kul idé Liker slike bilder. Bare en tanke: Endret 10. april 2009 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Hei!Kul idé Liker slike bilder. Bare en tanke: Jeg tenkte og en panoramacrop på bildet! En annen ting som kaskje kunne blitt stilig, var å kanskje beholde det som er av farge på nededelen av bussen? Hadde kanskje vert litt artig å se i alle fall Lenke til kommentar
Deluxio Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Hei!Kul idé Liker slike bilder. Bare en tanke: Takk synst bilde var litt bedre sann ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå