brunern Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei, går det ann å skru av offsiden på fifa09 på playstation 3. Jeg irriterer meg over offsiden for den dømmer så mye feil. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er nok ikke mulig. Jeg irriterer meg derimot over at offsiden er for nøyaktig Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Husker det gikk an for noen år siden... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tror ikke at dette er mulig i 09. Har ikke lagt merke til at den dømmer noe feilaktig, selv om den som MaxXRebo påpeker kan noen ganger være for pirkete... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei, går det ann å skru av offsiden på fifa09 på playstation 3. Jeg irriterer meg over offsiden for den dømmer så mye feil. Nei, den dømmer ikke feil. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jo det går ann å skru av offside modusen på unranked online match ihvertfall. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei, går det ann å skru av offsiden på fifa09 på playstation 3. Jeg irriterer meg over offsiden for den dømmer så mye feil. Nei, den dømmer ikke feil. Jo, den gjør dessverre det av og til... Se hvor den gule linja går... Det er jo riktig at det er offside, men det er jo en annen rød spiller der da. Jeg har oppdaget flere ganger at dommeren har latt være å blåse på offside, av og til driter han rett og slett i offside Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 jeg har ikke sett noe feil, bare at dommeren er jævlig pirkete, dømmer offside når den gule og røde streken ligger oppå hverandre Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 jeg har ikke sett noe feil, bare at dommeren er jævlig pirkete, dømmer offside når den gule og røde streken ligger oppå hverandre Det har jeg også sett, oransje strek...LOL Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Se hvor den gule linja går... Bra bevis. Har opplevd feildømt offside et par ganger. Begge gangene skjedde det da min mann var på vei over midtbanestreken. Pasningen ble altså lagt før han passerte midtbanen, men spillet valgte likevel å dømme offside. Den gule linja ble plassert langs midtstreken, og den røde lå 0.5 til 1 meter på riktig side (min halvdel). Andre ganger, når jeg har vært bombesikker på feildømming, har det alltid vist seg å være riktig. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er vel ikke urealistisk med dommer feil Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er vel ikke urealistisk med dommer feil Neinei, men noen ganger er han pirkete, andre ganger tar han VELDIG feil! Lenke til kommentar
Mr.Breivik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, går det ann å skru av offsiden på fifa09 på playstation 3. Jeg irriterer meg over offsiden for den dømmer så mye feil. Nei, den dømmer ikke feil. Jo, den gjør dessverre det av og til... Se hvor den gule linja går... Det er jo riktig at det er offside, men det er jo en annen rød spiller der da. Jeg har oppdaget flere ganger at dommeren har latt være å blåse på offside, av og til driter han rett og slett i offside Offsideregelen sier at det skal være 2 spillere immellom angripende spiller, og dødlinjen når ballen blir slått for at det ikke skal være offside. Så den gule streken er riktig. visst den bakerste røde prikken er keeperen da:P Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hei, går det ann å skru av offsiden på fifa09 på playstation 3. Jeg irriterer meg over offsiden for den dømmer så mye feil. Nei, den dømmer ikke feil. Jo, den gjør dessverre det av og til... Se hvor den gule linja går... Det er jo riktig at det er offside, men det er jo en annen rød spiller der da. Jeg har oppdaget flere ganger at dommeren har latt være å blåse på offside, av og til driter han rett og slett i offside Offsideregelen sier at det skal være 2 spillere immellom angripende spiller, og dødlinjen når ballen blir slått for at det ikke skal være offside. Så den gule streken er riktig. visst den bakerste røde prikken er keeperen da:P Det var ikke keeperen nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå