P4niX Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Passer denne viften [http://www.overklokking.no/cooling/cpuvifter/thermaltake_volcano11/index.html] til min AMD Athlon 1.4 Ghz. (ikke XP) Har hovedkortet Gigabyte ATX VIA KT400 Socket A Raid... Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Skulle vel tro det, går ikke vanlige athlon prosessorer også på socket A? Det som evt. skulle hindre det da, er at det er noen komponenter på hovedkortet i veien for kjøleren, for den er jo ikke akuratt liten... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Skulle vel tro det, går ikke vanlige athlon prosessorer også på socket A?Det som evt. skulle hindre det da, er at det er noen komponenter på hovedkortet i veien for kjøleren, for den er jo ikke akuratt liten... Da er det ko bare å bøye(FORSIKTIG) til den passer. Men åssen hk har du? Lenke til kommentar
Phera Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ej Synest det burde gå fordi ej he same Cpu og skal snart bestille Volcano viften Vis d er Socket A Burde det passe!!!! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Passer denne viften [http://www.overklokking.no/cooling/cpuvifter/thermaltake_volcano11/index.html] til min AMD Athlon 1.4 Ghz. (ikke XP)Har hovedkortet Gigabyte ATX VIA KT400 Socket A Raid... Den passer Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har bestilt den jeg, her 1,00GHz og Socket A hovedkort! Den passer skal jeg si deg, inne på Netconnection trykker på kjølere og Socket A/fcpga, så ligger den der inne Venter i spenning på den!!!!, sliter litt med MIST Silent twin får ikke starta pcen noen ganger da kommer det bare tre pip fra pcen og den slåes av kan være skrive feil Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Kan tyde på at den er for varm NibbE Den bør passe ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå