michael691 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 GTA IV har veldig fin skademodulering (som det vel heter?) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 GTA IV har veldig fin skademodulering (som det vel heter?) Syntes du virkelig det? Jeg syntes den da er ganske middelmådig. DU kan kræsje i toppfart og fortsette å kjøre etterpå. Heldigvis er det ikke som på tidligere gta spill, når man frontkoliderte datt støtfangeren bak av osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Modellen er jo bra. Blir fine bulker osv, på sving glitchen får du litt av hvert. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 GTA IV har veldig fin skademodulering (som det vel heter?) Syntes du virkelig det? Jeg syntes den da er ganske middelmådig. DU kan kræsje i toppfart og fortsette å kjøre etterpå. Heldigvis er det ikke som på tidligere gta spill, når man frontkoliderte datt støtfangeren bak av osv. hahah. Jeg syns den er grei jeg Jeg må gjerne ikke ha det i GT. Tenk hvor kjipt det er hvis du kjører Nurburgring, (Som er en jævla lang bane) Plutselig sier det pang i dekket, eller du krasjer som gjør bilen noenlunde umulig å kjøre. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det hadde jo bare vært gøy da, men de kunne lagd det sånn at du kunne velge vanskelig grad e.l, sånn at når du kjører skikkelig vanskelige og krevende 25timers løp så har du nesten null margin og det er mye og ta hennsyn til, dette gjør det utfordrende og gøyere når du skal sitta foran skjermen og kjøre samma banen satans mange ganger Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synes en slik avansert skademodulering skulle være ett valg i options. Men selv hadde det vært digg å kjørt med simulering på fullt. Litt for mye dekkslitasje og BOM. Så smeller man rett i veggen og 250 000 c rett i dass. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ja og sånn at du må holde deg skikkelig konsa og hvis du krasja og ødela en del så måtte du inn og fikse det for eksempel, og litt sånna ting. Det er jo det som hadde gjort det tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå