Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trenger hjelp til valg av bil !

1915

Anbefalte innlegg

dama skal ha bil og kravene er skyhøye spørr du meg :ohmy:

krav:

bilen skal ha minst 4 kollisjonsputer

den må ikke vær gått over 90000

ikke gamlere enn 2002 modell

det skal ikke være en Renault, Citroën og Peugeot,volvo, audi, pga hun ikke skal ha audi er pga dyrt å fikse hviss det blir noe feil.

den skal være litt "tøff"

skal være manuell gir og bensiner og sedan

og rustfri selvfølgelig

billig å kjøre med er selvfølgelig en fordel

ikke spørr om pris. bare finn en slik bil med disse krav

takker for alle gode forslag :D

Endret av hahaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp deg en golf GT (GTI)

gt og gti er dyrt å forsikre når man nettopp er blitt 18 og fått lappen ;/

Forsikringen på bilen hun vi ha seg vil egentlig ha lite å seia når du setter det opp mot prisen ho må opp i for å få ein sånn bil ho spør etter da :p (i alle fall i forhold til bilene som er foreslått over).

Men det spørs jo litt på ko slags forsikring ho skal ha seg. Burde ta full Kasko for biler til den prisen, og da blir det ganske dyrt fort allikevel :p

Lenke til kommentar

Jeg og. Utvilsomt. Det er lønnsomt! Det er så sinnsykt stor sjanse for at man måker den jævla bilen i grøfta og river med hele understellet i samme sleng når du er på den alderen. Eller andre uhell..

Ville ha anbefalt en BMW jeg da. De nye BMW karosseriene ser jævlig råe ut. Hva med en 1'er serie? Det er veldig jentebiler syntes jeg, og kan passe godt.. :)

Lenke til kommentar

Toyota er bra biler. ja, toyota er ikke et nei. jeg har aldri hadd toyota. men de som har toyota sier at det er gode biler. og toyota har vell ikke så fryktelig mye feil. men man må jo regne med at man får feil engang uansett. finnes jo ingen feifrie biler.

er ikke snakk om at bilen MÅ koste 250 000 heller da.

jeg har en golf 2 1986 mod. er jo ikke akkurat ny. betaler 3000 i året på foriskring på den. men så er det jo ikke noe å full kasko på da.

men kansje en bil til 150 000 og oppover burde hun ha det.

mini cooper er kule biler ja. er ikke det dårlig plass i dem ? og det må jo være 5 dørs. 3 dørs er nei.

Lenke til kommentar

5dørs Astra H fyller kravene ganske greit om utseendet faller i smak. Forbruk på 0.5-0.6 avhengig av kjørestil og ekstrautstyr. Fult mulig å få tak i gjennom hos merkeforhandler med alle servicer fulgt.

Forholdsvis rimelig. Ganske god å kjøre. ESP er ganske vanlig på disse. Lett å forsikre om man velger en fornuftig motor. Du nevnte airbager - vanlig, sideairbag og airbag i a-stolpene. Bra nok med 6 airbager bare til forsetene?

Mamma kjøpte en slik for noen måneder siden. 2007-modell, easytronic automat med masse ekstrautstyr, gått bare 40k. Landet på en pris rett over 200k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...