arralou Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Yes yes, laga en liten låt, en "track" om du vil. Gjør seg godt til monotone fester med mye moro hvor monotoni ønskes! Hvis noen ønsker seg mer variasjon, får det heller bli til en annen låt, for denne låta skal være akkurat slik den er! Det eneste jeg kan utsette er at hihaten høres dårlig på lavt volum, beklager. Så skru opp volumet og get into it! Husk å trykke på HQ så får dere god kvalitet på youtube til og med! For øvrig er det Fruityloops jeg lager alt i. Her har jeg kun brukt en simpel 3xosc som følger med programmet. That's it. Lenke til kommentar
arralou Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Yes yes, laga en liten låt, en "track" om du vil. Gjør seg godt til monotone fester med mye moro hvor monotoni ønskes! Hvis noen ønsker seg mer variasjon, får det heller bli til en annen låt, for denne låta skal være akkurat slik den er! Det eneste jeg kan utsette er at hihaten høres dårlig på lavt volum, beklager.Så skru opp volumet og get into it! Husk å trykke på HQ så får dere god kvalitet på youtube til og med! For øvrig er det Fruityloops jeg lager alt i. Her har jeg kun brukt en simpel 3xosc som følger med programmet. That's it. Jeg legger ut en ny låt av samme sjanger og opprinnelse her i samme tråden. Den har fått navnet Morbid Fascination of the future. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå