Gå til innhold

Gode råd til treningsmusikk?

Anbefalte innlegg

Heeiii :)

Jeg lurer på hvilken musikk dere hører på når dere trener? Selv er jeg en rockejente som stortsett bare hører på rock. Men når jeg trener liker jeg musikk med mer fart i, og hører da gjerne på hip hop, r&b og litt trance.... Er jo ikke oppdatert på di sjangrene i det hele tatt, men kanskje noen her er det og kan komme med noen forslag til sanger til meg?? :):):) For nå begynner ipodden min å bli sliten og lei av musikken som er der, og er veldig klar for en oppdatering ;)

Endret av beeea
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heeiii :)

Jeg lurer på hvilken musikk dere hører på når dere trener? Selv er jeg en rockejente som stortsett bare hører på rock. Men når jeg trener liker jeg musikk med mer fart i, og hører da gjerne på hip hop, r&b og litt trance.... Er jo ikke oppdatert på di sjangrene i det hele tatt, men kanskje noen her er det og kan komme med noen forslag til sanger til meg?? :):):) For nå begynner ipodden min å bli sliten og lei av musikken som er der, og er veldig klar for en oppdatering ;)

Metallica - Sad But True

Metallica - Battery

Metallica - Seek and destroy

Arctic Monkeys - I Bet That You Look good on the Dancefloor

Arctic Monkeys - Brianstorm

The Wombats - Moving To New York

Rock har fart!

Når det gjelder trance, kan jeg etter erfaring fra tranceinteresserte venner be deg laste ned: Cascada

Men personlig ville eg anbefale å spare ørene dine for det! :)

Lenke til kommentar

så sinnsykt in flames og silwork! :D hvis du liker det litt hardt da ^,^

alle albumene fra clayman til a sense of purpose fra in flames :)

fra soilwork blir det albumene; figure number five, stabbing the drama og natural born chaos ^^

Trance/techno så er det:

basshunter - russia privjet

dj mangoo - eurodancer

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...