123sheeba Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei Jeg lurte på om noen har hørt eller har 16 GB iTouch MP4 m DVD Video og Foto Kamera? Jeg kjøpte den på nettet og jeg har ikke peiling på mp4er...Lurer på om den er god eller om jeg skal kjøpe en annen. Er mp4 like mp3`er? Noen forslag om gode headset? M.v.h: Wendy Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ipoden virker grei den. kjenner en som har itouch 16 gb og er visst veldig fornøyd.Nå er jeg ikke helt sikker men mp4 er en filformat for film og mp3 er en filformat for musikk. så ipoden skal kunne spille av mp4 (filmer) slik som jeg har forstått. Av headsett vil jeg anbefale sennheiser merke. f. eks. sennheiser 215;) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva mener du med "m DVD Video og Foto Kamera"? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er ikke Itouch bare noe Kina drit som etterligner Ipod? Ville holdt meg langt unna, da det er 99% sikkert at kvaliteten er dårlig. Og det heter egentlig ikke mp4 spiller, mp4 er bare ett format. Et mer riktig navn er PortableMultimediaPlayer (PMP) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kjøp iPod Touch i butikken her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå