Joney Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hei, logga inn nettop og fikk denne mystiske meldingen. Noen som har noen forslag på hva jeg bør gjøre? Endret 8. april 2009 av Joney Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Fikk den samme jeg og. Tør hvertfall ikke gå inn på linken før jeg får bekreftet det ett sted. Endret 7. april 2009 av quakie Lenke til kommentar
izzystrad Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fikk den samme meldingen selv, men i motsatning til deg klarte jeg ikke å styre meg vekk fra linken. Virker ganske troverdig men er sykt skeptisk til det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Lol, fake.. har microsoft webcam i tjenestestaben? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Selv benytter jeg BitDefender Antiphishing filter for Messenger, så har ikke mottatt denne meldingen. Anbefaler å oppdatere til siste versjon av Windows Messenger og sjekke msn.no, for meldinger. Endret 7. april 2009 av roberteh Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Lukk samtalevinduet. Sak løst. Kommer det igjen kan du heller maile microsoft og spør.. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) 2 kamerater har fått akkurat samme. Og linken går faktisk til microsoft sine support-sider Endret 7. april 2009 av Joney Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fått samme greiene. Ikke gått inn på linken. Noen som har noe info? Bør vi som får den straks bedrive eksorsisme på maskina? Fram med vievannet? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ikke no farlig å gå på linken hvertfall.. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Lol, fake.. har microsoft webcam i tjenestestaben? Jeg får det på alle, en eller annen bug. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Har fått samme melding. En annen ting er at Messenger konsekvent henger seg og spretter opp i 70% CPU usage (på en dobbeltkjerne, den ene kjernen ligger på 100%) etter 1-2 minutter innlogget. Aldri opplevd det før nå i kveld. Byttet nettopp passord på Live, og får ikke lenger meldingen. Men programmet henger seg fremdeles. Edit: Interessant nok fikk jeg beskjeden på engelsk, og ikke på norsk. Jeg kjører engelsk Windows og engelsk Messenger. Edit 2: http://windowslivewire.spaces.live.com/blog/ Legitim beskjed, men sendt ut ved en feil. Ingen fare, ingen fake, ingen virus/orm. Og heller ikke noe behov for forandring av Live ID. Endret 8. april 2009 av Papirpose Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Edit 2: http://windowslivewire.spaces.live.com/blog/Legitim beskjed, men sendt ut ved en feil. Ingen fare, ingen fake, ingen virus/orm. Og heller ikke noe behov for forandring av Live ID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå