firberblad Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stussa litt da jeg fikk denne meldingen da jeg logga meg på messenger: "Viktig servicemelding: Som en del av en nylig systemforbedring ber vi deg om å bytte e-postadresse for å kunne fortsette å logge deg på Windows Live Messenger-tjenesten." Den følges opp av følgende: "Hvis du vil være sikker på at tilgangen din ikke blir blokkert, og hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til http://support.microsoft.com/gp/Messenger/nb" Noen andre som har fått den? Eller vet hva dette dreier seg om? Må innrømme at jeg ble litt skeptisk. Lenke til kommentar
D810 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stussa litt da jeg fikk denne meldingen da jeg logga meg på messenger: "Viktig servicemelding: Som en del av en nylig systemforbedring ber vi deg om å bytte e-postadresse for å kunne fortsette å logge deg på Windows Live Messenger-tjenesten." Den følges opp av følgende: "Hvis du vil være sikker på at tilgangen din ikke blir blokkert, og hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til http://support.microsoft.com/gp/Messenger/nb" Noen andre som har fått den? Eller vet hva dette dreier seg om? Må innrømme at jeg ble litt skeptisk. Står "Last Review : August 29, 2006" nederst på den MS siden. Fikk samme mld isted selv men kun på 1 av 6 maskiner her (alle pålogget samme msn). Lenke til kommentar
Mariusgenser Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg fikk samme melding, googla litt og denne diskusjonen kom opp.....Makan til tull, må jo være kødd, jeg var hvertfall smart nok til å IKKE klikke på den linken. Lenke til kommentar
n3mo Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 fikk den samma selv noen som vet om den er kødd eller ikke? Lenke til kommentar
D810 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg fikk samme melding, googla litt og denne diskusjonen kom opp.....Makan til tull, må jo være kødd, jeg var hvertfall smart nok til å IKKE klikke på den linken. Kikket på websiden så jo helt grei ut den, og såpass beskyttet disse maskinene her er så var jeg ikke spesielt redd for virus (det jeg jobber med til daglig ;-) Men ble ikke noe spesielt klokere av den meldingen, eller siden .. så lurer litt på om det ikke er en feil hos MS evt. Lenke til kommentar
Mariusgenser Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå logget jeg av MSN og på igjen, og meldingen kom på ny med engang jeg logga på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har noen av dere @hotmail adresser? Mulig Microsoft skal slå av serverne som hoster deres mailkonto og faktisk ber dere om å velge dere et nytt alias. Det som er litt pussig er at dere skulle få en sånn melding, men jeg hadde nok heller gjort det som står i KB. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fikk samme selv. Har hotmail adresse ja. Lenke til kommentar
Mariusgenser Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har også hotmail.com adresse. Lenke til kommentar
nets Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fikk denne meldingen jeg også. Gikk inn på siden men fikk ikke lov å endre live-sign in ID. Så er nok noe feil fra MS sin side. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det kan godt hende, men problemet kan være tilknyttet @hotmail domenet. Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 http://windowslivewire.spaces.live.com/blog/ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kan du vennligst fortelle meg hva den linken inneholder? Jeg har i det siste blitt svært kritisk til eksterne linker til microsoft. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå