Robocoop Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja, naivistene skal alltid flisespikke på definisjoner. Snart må man ha med revolver i lomma om man skal kreve at en innvandrer oppfører seg - og være klar til å bruke den.......... Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) http://groups.google.com/group/no.samfunn....be62800840ccb2c sykt Virker i all hovedsak som at de fleste forumbrukere har en delvis negativ holdning til innvandring. er dette representativt? burde vi få opp en poll kansje? Endret 8. mai 2009 av Colb Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Min erfaring er omvendt. De fleste er særs positive til innvandring på forumet. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det galt å være mot innvandring? Nei -- men er man mot innvandring må man også være mot utvandring dersom man ikke er dobbeltmoralist / elitisk drittsekk. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Min erfaring er omvendt. De fleste er særs positive til innvandring på forumet. da er det vel kansje de som er mot som poster mest ^^ Er intrykket jeg sitter igjen med etter å ha fulgt tråden Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er vel så enkelt som at man kun klager på det som ikke fungerer, og de som er imot ser at det ikke fungerer Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det galt å være mot innvandring? Nei -- men er man mot innvandring må man også være mot utvandring dersom man ikke er dobbeltmoralist / elitisk drittsekk. Det er stor forskjell på å være for dagens ukontrollerte trygdeinnvandring og belønning av kriminelle og det å være for en kontrollert innvandring. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bare det at denne tråden eksisterer er tegn på at noe er galt i samfunnet. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Min erfaring er omvendt. De fleste er særs positive til innvandring på forumet. da er det vel kansje de som er mot som poster mest ^^ Er intrykket jeg sitter igjen med etter å ha fulgt tråden Journalister er snart venstre vridde hele gjengen, men heldigvis forholder de seg objektive til invandringspolitikken. Lenke til kommentar
enken Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene. Men så sitter jo disse partiene i regjering. Denne regjeringen har gått på så mange smeller at det er vanskelig å holde rede på dem lenger. Utvidelse av rasismeparagrafen, hijab i politiet osv. Stoltenberg har snart byttet ut hele sin ministerstab, og den slags blir det hets av. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene. Men så sitter jo disse partiene i regjering. Denne regjeringen har gått på så mange smeller at det er vanskelig å holde rede på dem lenger. Utvidelse av rasismeparagrafen, hijab i politiet osv. Stoltenberg har snart byttet ut hele sin ministerstab, og den slags blir det hets av. Lesestoff til deg. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Innvandring er bra, såfremt det er vestlige, produktive borgere som kommer. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva med ikke-vestlige, produktive borgere? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene. Men så sitter jo disse partiene i regjering. Denne regjeringen har gått på så mange smeller at det er vanskelig å holde rede på dem lenger. Utvidelse av rasismeparagrafen, hijab i politiet osv. Stoltenberg har snart byttet ut hele sin ministerstab, og den slags blir det hets av. Lesestoff til deg. Har du lest det som står der? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Innvandring er bra, såfremt det er vestlige, produktive borgere som kommer. "produktive borgere" av ikkevestlig opprinnelse finnes absolut i Norge og de gir et positivt bidrag. Problemet er at de rødgrønne prioriterer snyltere og kriminelle fra de samme områdene. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 What, finnes dét? Vil påstå det. Leger fra Balkan og Midtøsten, enkelte Sør-Asiatere jobber som bare det på norske fiskemottak (og roses i svært stor grad for jobben de gjør). I tillegg kommer alle de ikke-vestlige innvandrerne som faktisk gjør jobber vi ikke er så glade i, folk som gjør viktige jobber i samfunnet på tross av sin etniske bakgrunn. Jeg har møtt marokkanske labteknikere som holder svært høy kompetanse, og irakiske dyrleger som må jobbe som snekkere. Don't think you've seen it all, there's always more around the bend. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Asiatere og østeuropeere funker jo. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Journalister venstrevridde? Jeg syns SV og AP har fått mer hets av avisene de siste årene enn de borgerlige partiene. Men så sitter jo disse partiene i regjering. Denne regjeringen har gått på så mange smeller at det er vanskelig å holde rede på dem lenger. Utvidelse av rasismeparagrafen, hijab i politiet osv. Stoltenberg har snart byttet ut hele sin ministerstab, og den slags blir det hets av. Lesestoff til deg. Har du lest det som står der? Jeg har lest hva som står og ja jeg er klar over at flere stemmer på venstresiden men de viser også at pressen ikke er så venstrevridd som folk vil ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå