The True Negoliaz Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei har fått et rart problem her. Wow og AoC minimeres automatisk når jeg prøver å starte det. og de får veldig mye dårligere FPS... om jeg Alt+Taber så får jeg det ikke opp igjen. noen som har hatt lignende åroblemer før? Lenke til kommentar
deum Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei har fått et rart problem her. Wow og AoC minimeres automatisk når jeg prøver å starte det. og de får veldig mye dårligere FPS... om jeg Alt+Taber så får jeg det ikke opp igjen. noen som har hatt lignende åroblemer før? Har du hatt tilkoblet to skjermer til pcen din i det siste? For hvis du da har spilt på denne skjerme og du har tatt den ut vill spillene komme opp på den. Utrolig irriterende, Men hvis du går inn på skjerminstillinger å fjerner den andre skjermen der, burde spillene komme opp på den vanelige skjermen. det kan også hjelpe med en Restart. hvis du ikke har hatt 2 skjermer tilkoblet, kan jeg desverre ikke hjelpe deg. har aldri opplev dette selv uten 2 skjermer. Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Er med kun en skjerm tilkoblet. er min kamerats maskin.. kun en skjerm som har hvert koblet til siden ny. 1 mnd gammel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå