snakkesss Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Heisan:) Nå må jeg stille ett generelt spørsmål her, drivt på i dager med feilsøking/testing. Har handla ny pc som består av: Asus p6t Deluxe v2 i7-920 Evga GTX 295 Corsair XMS 1333 mhz ram osvosv Jeg har drevet å testet litt her og det endte opp med at jeg sendte skjermkortet tilbake etter å alltid få Artifects i HardwareOC Crysis Warhead Benchmark under spesiellt Airfield demoen. Komplett testet kortet sier de og fant ut at det var artifects i 3dspill, så jeg fikk nytt. Det nye kortet er nå hos meg, men også her får jeg helt samme artifects samme sted. Kan dette også være defekt? Jeg tok da mitt gamle 9800 GTX og puttet inn i maskinen for å teste, noe som resulterte i at jeg fikk artifects her også ja. Topp... Er det skjermkortene? Hva kan feile være? Jeg er helt lost her. Setter pris på alt av hjelp/forslag ja alt. Legger ved bildene Endret 10. april 2009 av snakzz Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er vel lite sannsynlig at det er feil på tre forskjellige kort. Du nevner bare en benchmark, naturlig å spørre om du opplever feil i andre sammenhenger? Om ikke vil jeg anta at det er en eller annen konflikt eller bug med programmet. Kanskje oppdatere drivere legge inn OS på nytt Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Drivere er lagt inn på nytt, samme er OS som er ett Windows vista ultimate 64 bit. Crysis benchmarken jeg bruker er Hoc Bench Noen andre som vil prøve denne uttale seg? Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Ingen? Begynner bli rimelig oppgitt her. Kan det være hovedkortet? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kanskje du kan svare på spørsmålene, er dette et reelt problem? Får du opp feil i spill, eller er det bare i denne benchmarken? Prøv med ATi Tool, scan for artifacts. Følg med temp. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Kanskje du kan svare på spørsmålene, er dette et reelt problem? Får du opp feil i spill, eller er det bare i denne benchmarken? Prøv med ATi Tool, scan for artifacts. Følg med temp. Har ikke prøvd ATi Tool enda, skal prøve det straks. Får artifacts i farcry benchmarks også. Merker ingenting til det i spill som wow osv, som ikke er 3d fps spill Endret 8. april 2009 av snakzz Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I hvilke 3D fps spill opplever du dette Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 I hvilke 3D fps spill opplever du dette Til nå, crysis og farcry. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Bør oppdateringer/patching av crysis har noe å si når jeg bruket ett så pass gammelt kort som 9800 gtx og til og med får artifacts? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har du mulighet til å teste med en annen strømforsyning? Er mulig den ikke leverer strømmen den skal Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Har du mulighet til å teste med en annen strømforsyning?Er mulig den ikke leverer strømmen den skal Alt gjort:\ eller testet med min bror som har helt lik strømforsying. Er en Corsair HX 1000 w Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Har nå sitte å scannet for artifacts med ATi Tool i flere timer uten resultat. Fant ut noe veldig morsomt. Når jeg kjører benchmarking med Artifacts scannen til ATi Tools på, får jeg ikke artifacts i spille benchmarkene, men med ei gang jeg tar den av og starter testen på nytt, kommer de tilbake? Rart? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tror det er skjermen eller kabelen til skjermen... Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Tror det er skjermen eller kabelen til skjermen... Hehe, har to skjermer som det begge skjer det samme på, så lite sansynelig:) Har nå også prøvd å bytte mellom dvi/vga til og med hdmi kabel uten reslutatforskjell. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har du prøvd Memtest o.l. programmer? Kan hende du har en defekt komponent et annet sted. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Har du prøvd Memtest o.l. programmer? Kan hende du har en defekt komponent et annet sted. prøvd memtest, fungerer flott, cpu regner jeg ikke med det kan være. Vet ikke om det er noe måte å teste hk på Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 men som sagt er det bare meg som finner dette veldig rart? Har nå sitte å scannet for artifacts med ATi Tool i flere timeruten resultat. Fant ut noe veldig morsomt. Når jeg kjører benchmarking med Artifacts scannen til ATi Tools på, får jeg ikke artifacts i spille benchmarkene, men med ei gang jeg tar den av og starter testen på nytt, kommer de tilbake? Rart? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du får legge ut et bilde av herligheten! Underlige greier. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Skal ta å få tatt noen printscreens av dette her. Noen easy måte å screene på i crysis? funker "print screen"? Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Viste det ikke på det "verste" men fikk frem poenget håper jeg. Endret 10. april 2009 av snakzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå