jansenweb Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hei! Jeg har en hp pavillion 784.no Hovedkort --> msi ms.6577 rev 2.1 i aida32 finner jeg ut at AGP er disablet. I bios er det instillinger for grafikkkort, valg 1. PCI Valg 2. Onboard/AGP Finner heller ingen instillinger for AGP apperature size, eller AGP speed. Onboard grafikk kort (intel extreme graphics I845G) er disablet i chipset fra fabrikk, men mitt ATI Radeon 9700, vil ikke kjøre skikkelig. Noen som vet om det er nok å flasho bios (award) for å få tilgang til flere instillinger??? eller kan agp porten enables med f.eks powerstrip???? Kanskje like greit å bytte hovedkort. gidder ikke å bytte mer da maskinen er 1 mnd gammel. Noen gode mobo å anbefale til følgende spec??? : Intel P4 2,8 GHz (socket mPGA478) 512 MB DDR PC2100 Ram ATI RADEON 9700 WD 160 GB IBM 60 GB Yamaha CDRW-F1 HP DVD200i DVD writer soundblaster Audigity. HK bør ha bluetooth og firewire. Lenke til kommentar
jansenweb Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Fikk fiksa det sjæl!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå