Gå til innhold

Hardware.no: Er det ikke litt lite hardware tester på hw.no

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som savner flere hardware tester.

Føler at det tidligere var lettere å finne info om eks prossesorer ol. I dag er det mest nyheter om div ting som kommer, om software.

For å finne info om kabinett, cpu, minne ol så må jeg på google.

Eks om hvilken skjermkort som passer best med hvilken hovedkort, minnne cpu osv. Det hadde vært litt mer spennede. For hva kan man klokke videre og hvor vanskelig.

Og hvor er all overklokkingen blitt av? Greit dere har anbefalinger ol. Og jeg kan finne mye på forumet. Men hvordan kan jeg stole på en stemme på forumet som jeg ikke har kjennskap til? Mens hardware.no har i årevis gitt meg gode tips. Men i de siste årene syns jeg det har gått litt nedover med tester. Dere har jo til og med skaffet dere dyrt og avansert utstyr til å teste cpu ol.

Jeg er inne fast på hw.no og tek.no. Og jeg har en liten følelse av at Hardware nettverket er flinker til å teste mobiler og kamera'er enn pc deler.

Nå til påsken kunne dere f.eks testet de beste lagings blabla og ting man kunne ha bruk for på TG.

Til sommeren Beste billigste bærebare pc'en for studenter. Den som f.eks tåler mest.

Mer skjermkort tester. Er det fordel med ati crossfire eller Nvidia SLI osv.

Hvis ikke kan dere like godt skifte navn til Software.no

Dette er bare min lille sutre øyeblikk for å se om det er andre som syns det samme som meg.

Hvh Lennart. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med at de bytter navn til nyheter.no eller PSU-testing.no ?

Hardware.no er ikke engang 10% av hva de var når de hadde litt motstand. Nå tester de 5-6 PSU i året, også oversetter de nyheter som de får tikkende inn på en epostkonto.

De nærmer seg itavisen.no med stormskritt.

Endret av formann
Lenke til kommentar

Det har vært litt mangel på testere/skribenter den siste tiden, som har gjort det litt travelt for de få som har holdt på. Dette jobbes det med å få orden på, og nye testere er på vei inn.

Når det gjelder overklokking, har dette også blitt svekket på grunn av at vi har hatt det temmelig travelt, og overklokking er noe en må bruke litt tid på hvis en skal komme langt. Forhåpentligvis blir det også litt mer overklokking når ting kommer opp og går skikkelig igjen, jeg sendte en fasekjøler til kontoret like etter nyttår som enda ikke har blitt brukt. :whistle:

Jeg er ikke sikker om ledelsen har funnet de nye folkene de trenger til testing, men hvis det er noen som føler seg egnet til slikt skader det sikkert ikke å kontakte dem. Ellers er det bra med tilbakemeldinger, og gjerne kom med tips til artikler eller tester via forumet eller e-post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...